Lakselv Legestasjon

Helsetunveien 4 9700 Lakselv

Siste vurderinger av behandlere ved Lakselv Legestasjon

Imøtekommende, dyktig og veldig snill

Lege: Eili Fransisca Ruud Skrevet

Man føler seg både sett og hørt. Omsorgsfull og veldig snill lege. Virker også kunnskapsrik og interessert i pasientene sine.

Lite imøtekommende

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Nettopp byttet fastlege til han. Forventer at lege bruker litt tid på å lese tidligere journal når det er en ny pasient, for å få en liten overblikk. Noe han ikke gjorde på mitt første besøk. Kunne sagt hva som helst av problemer uten at det blir undersøkt. Han skal ha for at han er kort og konsis, men bruker ikke tid til å bli kjent - som er en viktig faktor for å skape tillit. Fortalte flere ganger underveis avtaler og prosedyrer som er gjort tidligere - men ble avvist, selv om det er noe som blir gjort i vanlig praksis. Generelt manglende kommunikasjonsferdigheter.

Meget dyktig lege

Lege: Petter Orvik Grønningsæter Skrevet

Han er en fantastisk lege som lytter,han finner problemet å han hjelper sånn at man slipper å gå uten å vite noe.jeg er meget fornøyd med han å håper han blir lenge her.

Trygg og hjelpende

Lege: Petter Orvik Grønningsæter Skrevet

Har vært flere ganger hos Petter. Blir alltid tatt på alvor, lyttet til og sjekket opp. Jordnær, kjapp og dyktig!

Dårlig

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Burde ikke jobbe som lege. Klarer ikke å lytte til pasientene sine, og feier bort bekymringer som pasienten har. Jeg og samboeren har begge han som fastlege, og begge har opplevd det som ubehagelig å være hos han de få gangene vi har vært der.