Øre-Nese-Hals Klinikken

Telefonnummer69 20 21 5069 20 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenvinges vei 8 1526 Moss

Siste vurderinger av Øre-Nese-Hals Klinikken

Hyggelig og kunnskapsrik.

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Veldig hyggelig og lett å prate med. Kunnskapsrik med forståelige forklaringer. Tok seg god tid til meg som pasient og mine spørsmål.
Anbefales.

Trygt og hyggelig

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Behandling for ørebetennelse. Lagt inn dren .Veldig behagelig sted... blir godt ivaretatt.....lett å kommunisere med.... 🖒🌻😀

Utrolig flink

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Var rolig og relevant, veldig hjelpsom og viste til flere perspektiv. For meg var han lett å forstå og det var et både lærerikt og hjelpsomt legebesøk

En av de beste jeg har truffet og tok flere enn en problemstilling da jeg var til konsultasjon

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Grundig , og han undersøkte meg ved å kjenne på meg .Spurte og jeg forklarte meg etter beste evne.Undersøkte ørene mine og fant ikke noe galt , bare noe nedsatt hørsel og får prøve ut høreapparat.Han ville titte i halsen min og fat ett par mandler som ikke er helt små , og som plager meg svært når forkjølelser dukker opp. Han var villig til å henvise meg videre for en utredning

Han er veldig flink

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Han er flink i jobben sin og han er veldig smart. Jeg anbefale han til alle som har probleme med øre.