Kristian Mydske Vegsgaard

Øre-Nese-Hals Klinikken, Volvat Fredrikstad, Volvat Oslo - Majorstuen

Øre-nese-halssykdommer

2002

Øre-Nese-Hals Klinikken Telefonnummer69 20 21 5069 20 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenvinges vei 8 1526 Moss
Volvat Fredrikstad Telefonnummer69 30 23 0069 30 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy
Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Kristian Mydske Vegsgaard er øre-nese-hals-lege i Rygge, Fredrikstad og Oslo

Siste vurderinger av Kristian Mydske Vegsgaard

Utrolig kompetent og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Jeg bestilte time hos volvat for å undersøkte bihuloproblemene jeg har hatt i lengre tid, og ble møtt av en veldig behagelig og trygg lege i Kristian. Han undersøkte bihulene og jeg forklarte problematikken jeg har hatt. Etter fullført undersøkelse fant vi ut at septumplastikk + ballongdillatasjon var det beste steget for meg. Etter fullført operasjon var jeg selvsagt sår en stund, men det var ingen komplikasjoner og alt i alt en dyktig kirurg. Veldig behagelig og trygg å snakke med.

Den beste legen som finnes.

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få en time hos Kristian Mydske er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg. TAKK for den utrolig gode jobben du gjør, kjære doktor Kristian, og for at du er en så blid, morsom, omtenksom, kunnskapsrik og snill person. Anbefaler han på det varmeste:)

Hyggelig og kunnskapsrik.

Klinikk: Øre-Nese-Hals Klinikken Skrevet

Veldig hyggelig og lett å prate med. Kunnskapsrik med forståelige forklaringer. Tok seg god tid til meg som pasient og mine spørsmål.
Anbefales.

Trygt og hyggelig

Klinikk: Øre-Nese-Hals Klinikken Skrevet

Behandling for ørebetennelse. Lagt inn dren .Veldig behagelig sted... blir godt ivaretatt.....lett å kommunisere med.... 🖒🌻😀

Utrolig flink

Klinikk: Øre-Nese-Hals Klinikken Skrevet

Var rolig og relevant, veldig hjelpsom og viste til flere perspektiv. For meg var han lett å forstå og det var et både lærerikt og hjelpsomt legebesøk