Iveland legekontor

Frigstadveien 20 4724 Iveland

Siste vurderinger av behandlere ved Iveland legekontor

Trygg, grundig og god med tilbakemelding

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har gjort kliniske undersøkelser før konklusjon om jeg måtte videre til spesialisthelsetjeneste. Ble tatt på alvor fra første stund og fikk god hjelp. Han forklarer godt rundt sykdommen/plagene. Ikke minst er han flink til å gi tilbakemelding fra prøver og undersøkelser hos spesialister, enten det er gode eller dårlige.

Trygg og kunnskapsrik, tas på alvor.

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg opplevde å bli tatt på alvor, fikk god hjelp. Og kanskje det jeg liker best med han er at han forklarer rundt sykdommen/plagene på en forståelig måte. Han oppleves som en profesjonell og dyktig lege med lang erfaring.

Fryktelig

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har aldri følt meg så liten og dum som etter time hos Aamdal.
Ble slettes ikke tatt på alvor.
Jeg gikk til annen lege ved samme kontor noen dager etter og fikk da tilstrekkelig hjelp på dagen.

Tilstede og lyttende med god tid til sine pasienter

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Endelig tilbake hos Liv Inger etter mange år uten. Ett varmt menneske med hjerte for sine pasienter. Føler meg svært godt ivaretatt. Ho lytter og er tilstede og tar tak. For meg er det herlig med en kvinnelig lege. Kan anbefale henne varmt, og kan bare snakke positivt om henne.

Ikke en lege for alle...

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Jeg byttet raskt fastlege etter time hos henne.
Etter flere forsøk på å få frem hvordan min psykiske lidelser begynte å bli for mye fikk jeg følelse at hun ikke ville hjelpe.
Jeg ville styrt unna denne legen med mindre du har synlige vansker.

Har byttet til en annen fastlege som tar meg på alvor og viser faglig kunnskap rundt mine vanskeligheter som har hjulpet meg utrolig mye.