Iveland legekontor

Frigstadveien 20 4724 Iveland

Siste vurderinger av behandlere ved Iveland legekontor

En meget dyktig lege

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har hatt Aamdal som fastlege i flere år. Har i løpet av denne tiden opplevd han som en svært dyktig og samvittighetsfull lege.

Fantastisk lege!

Lege: Kåre Gjermund Dale Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Kåre Gjermund Dale som min fastlege i mange år. Han er behagelig, dyktig og handlingskraftig. Både meg og min familie har bare godord å si om denne legen.

Janusansikt

Lege: Kåre Gjermund Dale Skrevet

Veldig hyggelig og trivelig, får en til å slappe av, men jeg fikk meg en overraskelse når jeg leste min egen journal som gjør at man skjønner begrepet janusansikt og det å "snakke med to tunger."

Både og

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Verdens beste lege når det gjelder skader og sykdommer som er synlige eller vises tydelig på prøver. Når det kommer til andre ting går jeg ut og føler meg som en idiot og nesten skammer meg for å ha kastet bort tiden hans. Føler meg ikke sett eller hørt, og samme hva jeg sier blir det snudd om til noe helt annet. Faglig dyktig lege, men kan absolutt bli bedre på å se og lytte til pasientene sine.

Arrogant

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har lite empati og virker arrogant. Han var vaktlegen den ene gangen jeg skulle til vaktlegen var det han som tok meg imot. Men så fikk jeg høre at det var dårlig bruk av vaktlegen selv om jeg fortalte at jeg føler meg dårlig og har virkelig veldig vondt. Men han mente at jeg kunne vente uten noen problem. Følte meg som en idiot da jeg gikk ut.