Iveland legekontor

Frigstadveien 20 4724 Iveland

Siste vurderinger av behandlere ved Iveland legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Flink!! Set seg inn i helsa di, ikkje oppteken av å få skrive ut sjukemeldingar , dvs kun når det trengs , men tar tak i problem, lytter og ikkje minst hjelper deg å få helsa di på stell att ! Tek seg tid innafor dei tidsrammer ho har virkar det som. Effektiv !

Fantastisk lege som bryr seg virkelig

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Dr.Varsi er det beste legen. Hun tar seg tid for å høre og er veldig kunnskapsrik og alltid gjør sin beste for å hjelpe pasienten på best mulige måtte.

Trygg, grundig og god med tilbakemelding

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har gjort kliniske undersøkelser før konklusjon om jeg måtte videre til spesialisthelsetjeneste. Ble tatt på alvor fra første stund og fikk god hjelp. Han forklarer godt rundt sykdommen/plagene. Ikke minst er han flink til å gi tilbakemelding fra prøver og undersøkelser hos spesialister, enten det er gode eller dårlige.

Trygg og kunnskapsrik, tas på alvor.

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg opplevde å bli tatt på alvor, fikk god hjelp. Og kanskje det jeg liker best med han er at han forklarer rundt sykdommen/plagene på en forståelig måte. Han oppleves som en profesjonell og dyktig lege med lang erfaring.

Fryktelig

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har aldri følt meg så liten og dum som etter time hos Aamdal.
Ble slettes ikke tatt på alvor.
Jeg gikk til annen lege ved samme kontor noen dager etter og fikk da tilstrekkelig hjelp på dagen.