Kåre Gjermund Dale

Frigstadveien 20 4724 Iveland
Kåre Gjermund Dale er en av 2 fastleger i Iveland

Siste vurderinger av Kåre Gjermund Dale

Ikke fornøyd

Hatt denne legen i mange år nå. Ikke fornøyd i det heletatt. Han ser ikke mine problem, og er veldig treig med det han skal gjøre. Tror ikke det er ei gang jeg har hatt legetime der jeg ikke har ventet i en halv time før jeg kommer inn.

Ikke fornøyd

Har hatt Kåre Dale som lege i mange år nå, og føler jeg aldri blir tatt på alvor. Han har vist lite interesse i å utrede mitt problem og ser ikke ut til å forstå de smertene jeg har opplevd i mange år. Bytter nå lege.

Derimot er han er hygglig og vennlig lege med gode allmennkunnskaper innen medisin, men er problemene/symptomene for "diffuse", er det lite hjelp og få.

Sympatisk og Dyktig

Sympatisk og dyktig lege som tar deg på alvor. Veldig god lege, hadde aldrig byttet om ikke jeg hadde flyttet. Som sagt tidligere av noen andre her. Man må beregne litt tid på venterommet, men det er det verdt for at han tar seg god tid til hver pasient.

Fantastisk lege:)

Han er behagelig, flink og trivelig. Tar seg alltid god tid til hver pasient. Derfor kommer en aldri inn på tida, men det er ok😃

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Kåre Gjermund som fastlege i mange år nå, og er veldig fornøyd!

meget dyktig!

En veldig kunnskapsrik lege som er flink til å forstå andre og vise sympati :-) beste legen jeg har møtt :-)