Knut Fredrik Aamdal

Vennesla legesenter, Iveland legekontor Mann, 50 år

Om

Autorisert1995
SpesialiseringAllmennmedisin
Ledige plasser 6 av 1140
43 av 400
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Vennesla legesenter

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Tlf: 38 15 01 50 Vis kart
Knut Fredrik Aamdal er en av 15 fastleger i Vennesla

Iveland legekontor

Frigstadveien 20 4724 Iveland
Vis kart
Knut Fredrik Aamdal er en av 2 fastleger i Iveland

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.0
8 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
7 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.5
6 vurderinger
Service
4.5
5 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Knut Fredrik Aamdal

Useriøs

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Tar ikke pasienten på alvor, mere opptatt av å trykke på dataen enn å ta vare på pasienten og lytte. Anbefales ikke i det hele tatt desverre.

Jeg tar ikke ungene med til legen for moroskyld!

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
4.0

Jeg opplever at jeg ikke har blitt tatt alvorlig når ungene har vært hos denne legen, det har også vært vanskelig å bli henvist videre, videre har ungene fått både henvisning og bedre råd av andre gode leger ved Vennesla legesenter.
Skal en være en god lege må en kanskje regne med at en del av pasientene faktisk er syke/trenger behandling, ikke alle er hypokondere!

Lang vente tid

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
0.0

Har hatt opp til en måned i vente tid, lytter ikke til pasientene i det heletatt.

Middelmådig.

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
4.5

Denne legen virker dessverre ikke oppriktig interessert i pasientens helse. Tar beslutninger utfra lite grunnlag og det virker som han vegrer seg for å ta prøver eller sende pasienten videre til spesialister. Ikke så god på kommunikasjon. Klarer ikke å få pasienten til å føle seg prioritert.

En bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Han er i møtekommende, forklarer om eventuelle sykdommer du har.
Han er ikke redd for å sende deg til spesjalister om det trengs.