Høvåg legekontor

Telefonnummer37 27 49 9537 27 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hestehaven 4770 Høvåg

Siste vurderinger av Høvåg legekontor

Veldig fornøyd

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Dette er en lege som setter seg inn i en situasjon. Jeg er en vanskelig pasient. Som kroniker der man ofte ikke får den beste behandlingen fordi det er lite som funker over tid så blir jeg både sett, hørt og får faktisk lov til å prøve frem hva som kan funke. Om det ikke funker, finner vi på noe nytt, om det funker, da går vi for det. Av og til kan man vente lenge, men legen bruker den tiden jeg trenger selv om han er en time forsinket! Så da er det verdt det. Kan godt vente for en gang er det jeg som bruker mye mer tid enn han har. Og det skjer. Så å vente på time er ikke farlig. Det kan være litt tid før man får time. Det er av og til litt dumt, verste er 14 dager med venting. Men andre steder har jeg måtte vente mye lengre så det går bra.

Flott lege

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

En trygg og blid lege som alltid har god tid - og som sjelden er forsinket. I tillegg har han verdens hyggeligste legesekretær! Her får man den hjelpen man trenger og litt til :)

flink lege

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Dr. Bergbye er flink,imøtekommende,og veldig erfaren stiller gjerne rett diagnose på første møte. Han er ikke redd for og henvise.Det som trekker ned er sekretæren hans utrolig arrogant både på telefon og ved oppmøte.hun har heller ingen betenkligheter med og snakke høyt om personlige opplysninger. Dette sammen med de primitive lokalene(man hører godt hva som blir sagt) gjør att total opplevelsen desverre ikke er så bra

Trygg, imøtekommende og faglig dyktig lege.

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

God erfaring med Dr. Bergbye som fastlege. Må dessverre bytte fastlege ettersom jeg har flyttet. Opplevde Dr. Bergbye som svært imøtekommende og trygg under visit. Han lytter, er empatisk og holder øyekontakt under samtale. Faglig dyktig og sender henvisninger etter behov. Opplevde at Bergbye tok interesse i meg som person, og brukte god tid til samtale og forstå mine problemer.

Intelligent og sympatisk

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Denne legen er hyggelig, imøtekommende og høflig. Man blir virkelig hørt og tatt på alvor selv i situasjoner hvor man kan se at han er sliten.