Høvåg legekontor

Hæstadveien 16 4770 Høvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Høvåg legekontor

Fantastisk Lege

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Dr.Bergbye er ekstremt dyktig og erfaren. Han gir Deg tiden, og ikke minst hjelpen Du trenger. Han hennviser der og da, om det er nødvendig, og han setter seg alltid godt inn i sykdomsbildet. Har brukt han selv nå siden 2008, og han har reddet meg mangt en gang, når mitt komplekse sykdomsbildet er så som så, og jeg har det vondt på grunn av kronisk sterke smerter. Et noe venting for time til tider, men det er det ingen ting å si på, når man opplever hjelpen man får. Du blir tatt seriøst, og han undersøker alt nøye, han slipper Deg heller ikke før ting er løst, helt fantastisk.

Ellers hyggelig i resepsjonen, får og der hjelp man trenger der og.

Hver gang man går derifra, har ting alltid blitt løst, har over 15 års erfaring derifra nå, og jammen ikke en gang har jeg vært skuffet, eller følt meg forbigått eller dårlig behandlet. 100 av 100 mulig poeng fra meg og håper Dr. Bergbye aldri går av med pensjon, når den tid nærmer seg i fremtiden. Da jeg begynte hos Dr. Bergbye arget jeg meg over jeg på at jeg ikke oppdaget denne fastlegen årevis før. Jeg har god erfaring med andre leger, men de kan ikke sammenlignes engang, er vel og derfor Dr. Bergbye har nok av pasienter og er så populær. Et skikkelig medmenneske er han, som og tar seg tid til det psykiske som det fysiske.

100% rett person på rett sted.

Litt variert

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Man merker forskjell fra nå og mange år tilbake. Jeg har hatt denne legen lenge og kjenner nå at jeg nok er for kompleks for han. Og jeg har klart å stresse han, noe jeg faktisk ikke trudde gikk an. Han henviser raskt, men snakker seg også ofte bort. Noe som kan være litt slitsomt. Jeg føler at tiden ikke strekker til og at det nå er vanskeligere å bli forstått enn det det har vært. Samtidig så er det så mange gode sider at man vil helst ikke tenke på bytte.
Jeg trives med legen, men alle har jo fordeler og bakdeler og nå er sykdomshistoriken min såpass at jeg tror de fleste ville slitt litt. Så har forståelse for at det kan bli litt mye når jeg er på lista ja ;)

Kunnskapsrik og ydmyk

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Fantastisk lege og legesekretær🌸. Setter pasienten først, og er rask med henvisning til spesialist. Tar seg god tid til pasienten.

Helt topp.

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

Hadde Jørn Geir Bergbye som fastlege i en periode.
Hadde to-tre besøk til han, pluss flere i forbindelse med ribbbeinsbrudd.
Kjempe fornøyd med legen, veldig lite fornøyd med telfonkontakten, og behandling ved ankomst ol.

Flott lege

Lege: Jørn Geir Bergbye Skrevet

En trygg og blid lege som alltid har god tid - og som sjelden er forsinket. I tillegg har han verdens hyggeligste legesekretær! Her får man den hjelpen man trenger og litt til :)