Jørn Geir Bergbye

Hestehaven 4770 Høvåg
Tlf: 37 27 49 95 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Geir Bergbye er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Jørn Geir Bergbye

Trygg, imøtekommende og faglig dyktig lege.

God erfaring med Dr. Bergbye som fastlege. Må dessverre bytte fastlege ettersom jeg har flyttet. Opplevde Dr. Bergbye som svært imøtekommende og trygg under visit. Han lytter, er empatisk og holder øyekontakt under samtale. Faglig dyktig og sender henvisninger etter behov. Opplevde at Bergbye tok interesse i meg som person, og brukte god tid til samtale og forstå mine problemer.

Dyktig

Dette er første legen som ikke har gitt meg opp. Jeg er gått fra en problematisk pasient til en spennende utfordring. Alltid mitt beste i fokus. Og på kort tid fikk han til de andre ikke har klart på 10 år!!! Beste legen jeg har vært borti. Flink til å få en til å slappe av oxo. På en naturlig måte! Og bruker god tid! Virkelig deilig.

Intelligent og sympatisk

Denne legen er hyggelig, imøtekommende og høflig. Man blir virkelig hørt og tatt på alvor selv i situasjoner hvor man kan se at han er sliten.

Bygdas beste lege!

Topp kar som har tid til å lytte.
Setter seg inn dine problemer og får et helhetlig bilde.
Trivelig medhjelper.

Superlege

Fantastisk flink. God allmennlege fullstendig blottet for "jeg-vet-alt"-holdninger.
Henviser videre når han er i tvil.

Kjempe god lege.

Fantastisk dyktig lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter. Har hatt mange forskjellige leger oppigjennom, men Dr. Bergbye er uten tvil den beste jeg har hatt. Anbefaler han på det varmeste til venner og bekjente, og for folk som ikke har fått den hjelpen de trenger tidligere hos andre leger. Utrolig kunnskapsrik og en særdeles dyktig fagmann.

Grundig og dyktig

Grundig og dyktig lege, spesielt med barn. Ulempe med Høvåg men full tillit til legen.

Flink lege:)

Dyktig og ser helt klart sin begrensning. Lege på et lite sted, men tett som en potte og balanserer dette godt. Rask til å henvise. Får raskt time og legesekretæren er flink og rask - OG diskret.

Dyktig og oppfølgende

Dyktig, nøyaktig, rask til å henvise, lyttende, rask med tilbakemelding.