Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

Fantastisk lege!

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Har jobbet i helsevesenet i 30 år+. Beste lege jeg noensinne har jobbet med eller selv har hatt som fastlege. Satt meg ned å gråt da jeg skjønte at jeg mistet han som lege. Faglig sterk, medfølende, lyttende, humor og svært empatisk. Alle som er så heldig å få han som fastlege har virkelig skutt gullfuglen. «One of a kind»lege.

Fantastisk menneske

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan var delaktig i å redde livet mitt og psyken min, ikke bare fordi han er en superdyktig lege, men også fordi han faktisk hører etter på hva en sier, og klarer å lese mellom linjene i tillegg. Dette gjør han med kjærlighet og respekt, og han ser deg klarere enn en først tror. Jeg har kun positive ting å si om dette mennesket, og kjenner jeg tar det tungt at han nå skal flytte til et annet sted. Men er takknemlig for å ha møtt han i livet, og tar hans visdom og innsikt med meg videre. Takk Irfan.

En hyggelig, trygg og KUL lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Jeg er nok ikke alene om å mene at dette er en fastlege i særklasse! Irfan møter meg alltid med et smil, og en lege med litt humor er virkelig noe som gjør at legebesøkene blir langt mer trivelige og med senket skuldre.

Samtidig skrur han alltid på "seriøs"-knappen der det trengs, tar meg alltid på alvor, lytter og nøler aldri med å sende meg til spesialist.

Ting kan ta litt tid, men han følger alltid opp, og det er viktigst.

Utrolig trist at vi nå flytter hver vår vei, ellers er dette en lege jeg gjerne skulle hatt i lang tid fremover. Jeg gir Dr. Shakoori min varmeste anbefaling.

Lyttende og undersøkende med et smil

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Hadde Irfan Sharif Shakoori som min fastlege i perioden 1019-2022. Han er en meget hyggelig og varm person, og lytter godt til deg som pasient og tar deg på alvor.

Han er flink til å vurdere det han kan, og henviser til andre undersøkelser der det er behov. Han har humor, og kan tulle litt, men ikke på en uprofesjonell måte.

Alt i alt ekstremt fornøyd med han som fastlege, og byttet kun fordi jeg flyttet til en annen kant av landet.

Meget dyktig. Jobber raskt.

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Fastlege i mange år. Lyttende, høflig og forklarer meget godt. Travel men effektiv. Konsultasjon på mail besvares raskt. Flyttet ut av kommunen men bytter ikke!!