Gry Elin Tøfte-Furu

Autorisasjon (2000)

Gry Elin Tøfte-Furu er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gry Elin Tøfte-Furu

Beste fastlegen jeg har hatt

Tilgjengelig og profesjonell. Svarer på dagen vis e-konsultasjon. Tøfte-Furu bruker tid og er åpen og tillitsfull å prate med. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik og inngir til tillit

Du føler deg alltid velkommen. Legen lytter interessert i mine plager og bekymringer. Kommer med forslag til behandlinger og vil at jeg som pasient skal forstå valg av behandling og være enig. Legen bruker den tiden som er nødvendig for å dekke pasientens behov. Legen har en meget behagelig væremåte.

Den beste legen

Jeg har brukt henne i mange år og kunne ikke tenke meg en annen lege.Føler at hun virkelig bryr seg,er rolig og forståelsesfull, alltid. Har ingen problemer med å anbefale henne.

Beste fastlegen jeg har hatt

Gått jevnlig til Gry Elin i flere år og opplever henne som profesjonell og hjelpsom. Hun henviser når det trengs, gir gode faglige råd og tar meg seriøst. Alltid hyggelig og imøtekommende. Hun er en lege jeg føler ivaretar min beste interesse og jeg føler meg veldig trygg i hennes hender. Kommer aldri til å bytte.

Den beste legen.

Har brukt Høybråten legekontor fra 2004, så jeg har hatt noen forskjellige før Tøfte-Furu begynte. Kommer aldri til å bytte fastlege- hun er den beste! Lytter og sender henvisning med en gang. Forklarer godt og man føler seg rett og slett trygg.
Anbefaler henne på det varmeste!