Gry Elin Tøfte-Furu

Høybråten Legekontor
Folkvangveien 26 1086 Oslo
Gry Elin Tøfte-Furu er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gry Elin Tøfte-Furu

Kunnskapsrik og inngir til tillit

Du føler deg alltid velkommen. Legen lytter interessert i mine plager og bekymringer. Kommer med forslag til behandlinger og vil at jeg som pasient skal forstå valg av behandling og være enig. Legen bruker den tiden som er nødvendig for å dekke pasientens behov. Legen har en meget behagelig væremåte.

Den beste legen

Jeg har brukt henne i mange år og kunne ikke tenke meg en annen lege.Føler at hun virkelig bryr seg,er rolig og forståelsesfull, alltid. Har ingen problemer med å anbefale henne.

Beste fastlegen jeg har hatt

Gått jevnlig til Gry Elin i flere år og opplever henne som profesjonell og hjelpsom. Hun henviser når det trengs, gir gode faglige råd og tar meg seriøst. Alltid hyggelig og imøtekommende. Hun er en lege jeg føler ivaretar min beste interesse og jeg føler meg veldig trygg i hennes hender. Kommer aldri til å bytte.

Den beste legen.

Har brukt Høybråten legekontor fra 2004, så jeg har hatt noen forskjellige før Tøfte-Furu begynte. Kommer aldri til å bytte fastlege- hun er den beste! Lytter og sender henvisning med en gang. Forklarer godt og man føler seg rett og slett trygg.
Anbefaler henne på det varmeste!

Bra lege med høy kompetanse

Lege som lytter på pasientene sine. Henviser når det er nødvendig. Oppfatter henne som faglig dyktig. Er god på å forklare og føler ikke at hun har dårlig tid til tross for at tiden er begrenset.
Bor nå et stykke fra legekontoret men beholder denne gode legen.