Seong Hwan Jeon

Byporten Tannklinikk, Jeon Seong Hwan, Klinikk77, Tannglede, Tannlegene Brennhovd, Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Oral-kirurgi og oralmedisin

2002

Byporten Tannklinikk Prisliste
Jeon Seong Hwan Priser mangler
Klinikk77 Priser mangler
Tannglede Prisliste
Tannlegene Brennhovd Prisliste
Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Prisliste

Byporten Tannklinikk Telefonnummer77 67 31 0077 67 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 32 9008 Tromsø
Jeon Seong Hwan
Magnus Bergs Gate 3c 0266 Oslo
Klinikk77 Telefonnummer61 24 00 0461 24 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 77 2609 Lillehammer
Tannglede Telefonnummer66 78 11 9366 78 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strøket 9 1383 Asker
Tannlegene Brennhovd Telefonnummer32 12 18 2032 12 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hønengata 70 A 3515 Hønefoss
Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Telefonnummer23 26 51 0023 26 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bergrådveien 13 0873 Oslo
Seong Hwan Jeon er tannlege i Tromsø, Oslo, Lillehammer, Asker og Ringerike

Siste vurderinger av Seong Hwan Jeon

Effektiv og dyktig

Klinikk: Tannglede Skrevet

Seong trakk mine fire av visdomstenner i to omganger med seks ukers mellomrom. Han setter deg ikke på pinebenken og starter behandlingen umiddelbart. Han er en mann av få ord, men med enkle kommandoer og forklaringer gikk operasjonene raskt.

Røttene på tennene mine var noe kompliserte. Allikevel tok behandlingen fra start til slutt i underkant av en halv time. I ettertid har det vært tilnærmet smertefritt! Uproblemstisk for meg å jobb dagen etter.

I og med at jeg trakk alle fire tennene i samme år kostet det heller ikke allverden.

Tannlegeskrekken er borte!

Klinikk: Klinikk77 Skrevet

Glem alle historiene du har hørt om visdoms-tenner, inkludert historiene om hvor forferdelig det er å ta ut disse. Gikk med skrekken fra Januar til April, noe jeg i etterkant angrer bittert på.
Jeg har slitt med sprøyte-skrekk i mange år, men denne skrekken er nå borte. Jeg har ikke kjent på maken til presisjon og utførelse! Kjente ikke at kirurgen satte bedøvelse! Tannen ble tatt ut uten smerte, og det hele var over på rundt 13-15 minutter.
Skal tilbake og ta ut den andre tanna også, og da håper jeg at jeg får samme kirurg!

Fra meg blir det full score!

Rask og behagelig

Klinikk: Jeon Seong Hwan Skrevet

Jeg hadde gruet meg til å fjerne visdomstenner i flere år, men denne opplevelsen fjernet nærmest hele tannlegeskrekken. Det kirurgiske inngrepet varte ikke lenger enn 15 minutter og han fortalte rolig underveis hva han gjorde. En veldig behagelig kirurg som jeg opplevde som meget dyktig.

Superflink & rask

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kirurg Seong Hwan Jeon trakk mine 3 visdomstenner på under 15 minutter. Her snakker vi kirurgi med skalpell og sying etterpå. Han er ikke den mest snakkesalige, men forklarer tydelig hva han skal gjøre før han gjør noe. Har utsatt denne tanntrekkingen i sikkert 10 år, men går man til Seong er det ikke noe problem. Kan anbefales på det sterkeste!!

Seong Hwan Jeon er en fantastisk dyktig kirurg.

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Merket nesten ikke at han satte bedøvelse - og smertene etter operasjonen var ubetydelige.
Denne tannlegen kan sitt fag. Bedre kan det neppe bli.