Seong Hwan Jeon

Byporten Tannklinikk, Jeon Seong Hwan, Tannglede, Tannlegene Brennhovd, Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Mann, 43 år

Autorisert 2002

1 vurdering

Siste vurderinger av Seong Hwan Jeon

Superflink & rask

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kirurg Seong Hwan Jeon trakk mine 3 visdomstenner på under 15 minutter. Her snakker vi kirurgi med skalpell og sying etterpå. Han er ikke den mest snakkesalige, men forklarer tydelig hva han skal gjøre før han gjør noe. Har utsatt denne tanntrekkingen i sikkert 10 år, men går man til Seong er det ikke noe problem. Kan anbefales på det sterkeste!!

Seong Hwan Jeon er en fantastisk dyktig kirurg.

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Merket nesten ikke at han satte bedøvelse - og smertene etter operasjonen var ubetydelige.
Denne tannlegen kan sitt fag. Bedre kan det neppe bli.

Lynrask og empatisk!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Seong Hwan Jeon har operert ut mine 4 visdomstenner i to omganger. Alle skrekkhistoriene om visdomstanntrekking har i mitt tilfelle blitt gjort til skamme, takket være denne meget dyktige, lynraske og hyggelige tannlegen/kirurgen.

Det oppstod selvfølgelig noe smerter i etterkant, men jeg antar det er nært uungåelig.

Går man til en tannlege som Seon Hwan Jeon, trenger man ikke grue seg til å ta et oppgjør med disse evolusjonsmessig sett 4 etternølerne.

Takk!