Nordbyen Legesenter da

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen Legesenter da

fastlege

Lege: Anna Ilona Polak Skrevet

anbefales på det sterkeste! Ny fastlege som virkelig setter seg inn i den enkelte pasient sin helse. Flink til å forklare og fortelle hva hun gjør. meget pos. at man får tilbakemeldinger på ulike prøver som er tatt

Engasjert og medmenneskelig.

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Thomas ser deg som pasient og har alltid tid til deg. Thomas er prototypen på hvordan en fastlege skal og bør være og jeg føler meg veldig godt i varetatt. Et flott menneske.

110% tillit til Sven Richard!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Alle i vår familie går til Sven Richard og alle er veldig fornøyde. Oppfatter han som "beste legen som finnes" og jeg kjenner mange leger pga yrket mitt.
Han er kunnskapsrik, interressert, høflig, empatisk, forståelsefull, direkte og ærlig og så mye, mye mer. Noen ganger går det veldig fort unna på timen, men det er stort sett når det er små bagateller og små plager det handler om, er noe som virkelig brenner, tar han seg tiden det tar for å komme i mål på timen.

Det er ikke ofte jeg har behov for fastlegen min, men de gangene jeg har det, er det aldri noe problem å få time om jeg sier at det haster, og det samme gjelder for familien min, vi er alle så fornøyde og føler at vi blir hørt og tatt på alvor når det virkelig gjelder. Jeg har dyp respekt for legen min som jeg har hatt som lege siden han kom til Larvik for over 20 år siden. Kommer aldri til å bytte og det tror jeg gjelder for resten av familien også.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Sven Richard Haugvik har vært både min mors og min families fastlege i rundt 20 år. Han er omsorgsfull og kunnskapsrik. Til tross for at han har travle dager og mange pasienter tar han seg alltid tid til å lytte og til å vise omsorg. Du blir alltid møtt med respekt, vennlighet og gode råd. All ære til han og de flotte damene på kontoret som alltid møter deg med smil og hjelpsomhet! Beste legekontoret som finnes!

Trygg og profesjonell

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Jeg har vært pasient i 10 år. Sven Richard har en vennlig holdning til pasienten og bruker mye tid på å lytte og snakke om hva er probleme. Han besvarer gjerne på spørsmål. Han er godt kjent med moderne behandlingsmetoder og finner behandling at man trenger ikke alltid å bruke sterk medisin. Det er ikke problem med henvisning til spesialist, sykehus, blodprøven eller resept når det faktisk er nødvendig. Han er ikke bare en fantastisk dyktig lege men også et fantastisk menneske som virkelig tar deg på alvor og yter sitt beste for å hjelpe deg. Damer i resepsjonen er altid hyggelige og serviceinnstilte.
Jeg er altid fornøyd og anbefaler både legen og kliniken.