Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Loddefjord Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Lina Kristin Welle-Nilsen Skrevet

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg tid til meg og lytter, samt at hun har et utrolig behagelig vesen, som gjør legebesøk til en god opplevelse. Hun har vært en stor trygghet for meg under mitt første svangerskap og gitt meg mye og god informasjon. God faglig og god med mennesker!

Veldig flink lege

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Har hatt henne som fastlege i noen år og er egentlig veldig fornøyd med henne. Hun er flink å ta seg tid til deg. Legen virker også veldig varm og god medmenneske noe som gjør at man føler seg trygg

Utrygghet og mistillit

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Torhild Urø er riktignok en dyktig lege, men jeg har i flere tilfeller opplevd utrygghet og mistet tilliten til henne. Jeg opplever at hun er stresset, og ønsker å bli fort ferdig med konsultasjonen. Konsultasjonen blir gjerne fortere ferdig uten tilfredstillende behandling, noe som fører til at hun ikke bruker tilstrekkelig tid på meg. Dessuten har jeg ikke fått inntrykk av at hun er lett tilgjengelig med pasientene.

Blant annet har jeg opplevd at hun, som min fastlege, ikke kjenner meg eller forstår mine behov. Hun gir uttrykk av faglig tyngde, men jeg har opplevd at hun ikke er interessert i mine problem. Jeg har også opplevd at hun er lite engasjert i å gi meg ytterligere råd. For øvrig har jeg selv opplevd ubehagelig hendelse; jeg ble spurt om jeg virkelig tok den høyere utdanningen/studieretningen som jeg har valgt. Dette opplevde jeg meget krenkende og sterkt. Jeg vurderer sterkt å skifte fastlege fortløpende.

En fantastisk lege.

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Dyktig, nøye, empatisk, lyttende, tar deg på alvor. Faglig kompetanse

Behagelig lege.

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Jeg fikk en akutttime hos dr.Urø, da min fastlege var opptatt. Jeg er bortskjemt med en veldig dyktig fastlege (dr. Enehaug). Besøket hos dr. Urø var ikke noe å være nervøs for, hun har et behagelig vesen. Dette er en lege som lytter til deg og holder øyekontakt.
Jeg har vært plaget med kronisk sykdom i ca 20år, så det er ikke så lett forklare sykdomshistorikken når en har sterke smerter. Hun leste litt i journalen min og fikk et overblikk. Jeg føler meg veldig sårbar når jeg er dårlig, jeg ble godt behandlet av dr.Urø.