Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Loddefjord Legesenter

Dyktig fastlege

Lege: Linn Sundsbak Christiansen Skrevet

Linn er en utrolig dyktig lege som lytter godt det pasient sier for å danne seg et bildet hva det kan være. Hun vet godt hva hun klarer selv og henviser videre til riktige kanaler når det er nødvendig.

Tar pasienten på alvor

Lege: Magnus Farstad Skrevet

En lege som tar pasientene sine på alvor. Gjør de henvisninger som er nødvendige. Behagelig vesen, og grundig.

Fantastisk fastlege

Lege: Linn Sundsbak Christiansen Skrevet

Linn er en fantastisk fastlege som tar pasienten mer seriøst enn pasienten selv. Hun tar seg alltid tid til å lytte nøye, er utrolig forståelsesfull og handlekraftig. Hos Linn føler man seg virkelig trygg og godt ivaretatt.

Verdens beste fastlege!

Lege: Shashi Vedå Royala Skrevet

Når det å flytte vekk fra fastlegen sin er det verste med å forlate Bergen. Da vet man at man har hatt en vanvittig god fastlege!

Dr. Royala har vært min fastlege i ca 7 år, jeg byttet til han siden min forrige fastlege var borte av forskjellige grunner og jeg ble lei av ny vikar hver 3. måned.

Jeg håper jeg finner en fastlege som er halvparten av Royala som neste fastlege, for da har jeg en veldig god fastlege.

Så hva er det som gjør Royala til en så god fastlege, sammenlignet med alle andre fastleger?

Han kan såklart medisin, og det han ikke kan fra før finner han ut av.
Han er det jeg vil kalle en mer "liberal" lege. Hvis noe ikke er skadelig, og det kan hjelpe, så står ikke han i veien for å teste det om man ønsker (så lenge det er lovlig såklart, jeg kan _ikke_ se for meg at han vil risikere legelisensen sin -og det bør han ikke heller, så god lege som han er)

Han er heller ikke låst til at piller og medisin skal fikse alt, dette er en lege man kan snakke om kosthold, tilskudd, meditasjon, psykosomatikk og mye mer med, om man er interessert i å hjelpe kroppen sin til å ha de riktige forutsetninger til å reparere seg selv.

Hvis jeg blir helt frisk, er det takket være denne legen!
Rask diagnose og informasjon om sykdommen og tiltak for å prøve å bli bedre, både medisin, kosthold, tilskudd, meditasjon. Hvis jeg ikke blir helt frisk er det rett og slett ikke i kortene mine å bli helt frisk, jeg kan isåfall slå meg til ro med at alt er prøvd.

Tusen takk for samarbeidet Shashi Vedå Royala, jeg kommer til å savne deg.

God fastlege

Lege: Shashi Vedå Royala Skrevet

Har vært hos Royala 3 ganger på 7 år. Han tar din bekymring på alvor og åpen for hva man selv foreslår av behandling.