Logo for Tannverden AS

Tannverden AS

Logo for Tannverden AS

Om klinikken

På Tannverden tilbyr vi mange ulike tannbehandlinger. Moderne tannbehandling innebærer bruk av nye og utprøvde metoder, teknikker og materialer.

Kontinuerlig oppdatering av faget er nødvendig for å ha kompetanse til å utføre de ulike behandlinger. Derfor videreutdanner vi oss hele tiden og går på kurs i både inn- og utland i innovative tannbehandlingsmetoder. Uansett hva ditt behov og dine ønsker for tannbehandlig er, vil vi søke de beste løsningene for deg.

I behandlingsmenyen vil du finne noe av det vi kan hjelpe deg med. Det er imidlertid utfordrende å legge alle alternativer inn på en nettside. Under en samtale og etter førstegangsundersøkelsen din, er det fint om du forteller oss hva dine ønsker er, slik at vi kan finne løsninger på dine utfordringer som passer deg best, og informere deg om de ulike alternativene.

Tannverden AS holder til i Rælingen

Siste vurderinger av Tannverden AS

Meget fornøyd

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Jeg har hatt Amer Maqbol som tannlege siden 2013 og kommer aldri til å bytte. Meget serviceinnstilt, faglig sterk og meget gode priser. Anbefales på det sterkeste!

Han er makeløs!

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Gir optimal tillit, åpenbart dyktig og nøye.
Særdeles omsorgsfull og med svært vennlig vesen.
Kan vanskelig tenke meg noen som er mer skikket til å ta vare på tennene mine. Dessuten er prisene slett ikke urimelige, trolig lavere enn hos de aller fleste andre.

Anbefales definitivt!

Meget dyktig tannlege.

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Jeg har vært pasient hoss tannverden. og kan anbefale dem, god service. var pasient fra februar 2017 og var ferdig behandlet august 2017. neste time er mars 2018 for kontroll.

Svært bra tannlege

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Fikk utført rens av tenner og en faglig vurdering av
min tannhelse og hva som bør gjøres. Er godt fornøyd
med hans anbefalinger, profesjonalitet og vennlige framtoning. Har fra før noe blandede erfaringer med andre tannleger. Er nå trygg på at jeg har funnet "min tannlege". Anbefales!

Utrolig flink og rolig tannlege

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Du føler å bli godt ivaretatt i et svært hyggelig omgivelse. Svært moderne og rene lokaler. Amer er svært dyktig behandler som føler deg godt. Jeg fikk kosmetisk behandling med fasit krone på flere av tenner som gir meg et varig livsglede. Takker deg meget for kunstverk.