Bestill time

Tannlege

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 1200 kr

Førstegangsundersøkelse: Inkluderer alle røntgenbilder, foto og undersøkelser vi trenger for å kunne utrede behandlingsbehov og lage et kostnadsoverslag. Hygienetillegg er også inkludert.

I dag 14. jul I morgen 15. jul Tir 16. jul Ons 17. jul Tor 18. jul

Tannlege Arslan prioriterer pasientenes velvære og har alltid fokus på å gi dem en komfortabel behandlingsopplevelse. Han har praktisert ved flere forskjellige klinikker, og har også arbeidet på tannlegevakt. Han har en god forståelse for ny teknologi og kan utføre rotfyllinger. Han har også en spesiell interesse for tannkirurgi.

Arslan behandler mange pasienter med tannlegeskrekk, og hjelper folk å overvinne sin frykt. Hans erfaring med å håndtere smerter og tilhørende behandlinger er omfattende, noe som gir trygghet for hans pasienter.

Hans bakgrunn fra ulike klinikker har gitt ham omfattende kunnskap og ferdigheter, som han kontinuerlig utvikler for å yte best mulig omsorg for sine pasienter. Han fortsetter å bygge på sin kompetanse, stadig ivrig etter å lære mer og forbedre sine ferdigheter for å tilby sine pasienter den beste mulige behandlingen.

Autorisasjon (2019)

Arslan Iqbal er tannlege i Rælingen

Om vurderingene

Siste vurderinger av Arslan Iqbal

Betryggende tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Skulle ta opp en gammel plombe som hadde sprukket og borre. Fikk bedøvelse som jeg omtrent ikke kjente. Borring kjente jeg ingenting av. Og ikke minst, det var fort gjort. Han sa ca en halvtime, og han brukte ikke mer enn en halvtime. Veldig behagelig når man egentlig gruer seg til tannlege. Takk for rask, effektiv og behagelig tannbehandling 🙂 behøver ikke grue seg til å gå til tannlegen mer folkens 😉

Hyggelig

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Arslan er veldig hyggelig og flink, fikset to taner uten noe smerter.
Jeg vil bare fortsette å bruke Tannverden framover.

Beste Tannlege jeg har funnet

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Arslan la en fylling, som 2 andre tannleger ikke fikk til å se bra ut. Tannlegen var profesjonell, og gjorde en strålende jobb. Superfornøyd.

Klasse tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Trakk 2 visdomstenner. Gjorde det på ca 10 min og ikke noe smerte. Jeg var veldig fornøyd og tannlegen var veldig hyggelig

Veldig førnøyd

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Bruker god tid og er grundig. Proffesjonelt arbeid! Fornøyd med behandlingen og de overkommelige prisene!

Vis flere...