Bestill time

Profilbilde av tannlege Arslan Iqbal

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 1200 kr

Førstegangsundersøkelse: Inkluderer alle røntgenbilder, foto og undersøkelser vi trenger for å kunne utrede behandlingsbehov og lage et kostnadsoverslag. Hygienetillegg er også inkludert.

I dag 30. apr I morgen 1. mai Tor 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai

Om

Tannlege Arslan prioriterer pasientenes velvære og har alltid fokus på å gi dem en komfortabel behandlingsopplevelse. Han har praktisert ved flere forskjellige klinikker, og har også arbeidet på tannlegevakt. Han har en god forståelse for ny teknologi og kan utføre rotfyllinger. Han har også en spesiell interesse for tannkirurgi.

Arslan behandler mange pasienter med tannlegeskrekk, og hjelper folk å overvinne sin frykt. Hans erfaring med å håndtere smerter og tilhørende behandlinger er omfattende, noe som gir trygghet for hans pasienter.

Hans bakgrunn fra ulike klinikker har gitt ham omfattende kunnskap og ferdigheter, som han kontinuerlig utvikler for å yte best mulig omsorg for sine pasienter. Han fortsetter å bygge på sin kompetanse, stadig ivrig etter å lære mer og forbedre sine ferdigheter for å tilby sine pasienter den beste mulige behandlingen.

Autorisasjon (2019)

Arslan Iqbal er tannlege i Rælingen

Siste vurderinger av Arslan Iqbal

Flink Tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Arslan er proff, omsorg og oppmerksomhet til mine behov gjorde virkelig en forskjell. Jeg setter pris på din ekspertise og dedikasjon til å sikre at jeg følte meg komfortabel gjennom hele prosessen. Jeg vil uten tvil anbefale deg til venner og familie som søker en enestående tannlegeopplevelse.

Fantastisk

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Han er profesjonell, empatisk og ekspert på sitt felt. Pasientenes trygghet og komfort er hans prioritet, og jeg har hatt svært positive opplevelser med hans omsorgsfulle tilnærming.
Jeg har tannlegeskrekk, men hos han følte jeg meg trygg.
Sterkt anbefalt!

Helt knall tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Har gått til Arslan for alle behandlingene mine de siste årene rett og slett fordi man alltid går ut med et nytt smil(pun intended).
Alt for mange dårlige der ute man bør styre unna og Arslan har bevist meg akkurat det! Tar deg med gjennom hele prosessen og får deg til å føle deg trygg hele veien. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Sterkt anbefalt, veldig genuin og flink tannlege som har peiling på hva han driver med. Prisene var også bra og følte meg komfortabel i tannlege stolen.