Amer Maqbool Ahmad

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Din Tannklinikk Da Prisliste
Tannverden As Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Tannverden As Telefonnummer61 42 80 8061 42 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Amer Maqbool Ahmad er tannlege i Oslo og Rælingen

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Fremdeles byens beste

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Hatt endel problemer med tenner pga en skade jeg pådro meg som barn. Har derfor sittet noen timer i tannlegestolen opp igjennom årene.
Amer er uten sidestykke den mest kompetente av alle jeg har fått behandling av.

Din neste tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer Maqbool er usedvanlig dyktig i sitt fag og du føler virkelig at du blir tatt hånd om og er i trygge hender. Han er utrolig høflig og forsiktig og har en framtoning som gjør at du føler deg rolig selvom du har tannlegeskrekk. Personlig - har jeg satt inn 6 kroner og er meget fornøyd med dette arbeidet og tilogmed banken smiler siden prisene er hyggelige. Altså ingen grunn til å dra til utlandet for dette siden han har spesialkompetanse på dette feltet. Jeg kan trygt anbefale Amer. Eneste minuset må vel være at nå blir det kø og vanskelig å få time :)

Like dyktig og hyggelig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Som en langtidspasient til denne tannlegen har jeg alltid - hver eneste gang - følt meg både vel tatt imot og tatt godt vare på. Tannlegens dyktighet og omtanke vekker tillitt og trygghet. Jeg setter også stor pris på måten han deler sine observasjoner med pasienten på, og gir en årsak-virkning forklaring som gjør det lettere å huske og følge hans råd og tips i hverdagen. En virkelig dyktig og profesjonell tannlege. Absolutt anbefalt.

Beste og dyktigste Lege og service

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Sterkt anbefalt spes Dr Amir Maqhbool🌹 jan er kjempe trygg på sin jobb og man føler seg rolig og avslappet,er kjempe flink å gi dg trygghet og forklarer nøye for hver eneste ting han gjør

Veldig fornøyd

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Din Tannklinikk.Doktor Amer er en utrolig dyktig og veldig hyggelig tannlege.Han er strukturert, disponerer tiden bra og har alltid god kontakt under behandlingen.