Amer Maqbool Ahmad

Amer Maqbool Ahmad er tannlege i Oslo og Rælingen

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Den beste tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Beste tannlegen noensinne!! Den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos! Amer Maqbool er veldig flink og han er definitivt min tannlege

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Tannverden As Skrevet

Jeg har vært pasient hoss tannverden. og kan anbefale dem, god service. var pasient fra februar 2017 og var ferdig behandlet august 2017. neste time er mars 2018 for kontroll.

Svært bra tannlege

Klinikk: Tannverden As Skrevet

Fikk utført rens av tenner og en faglig vurdering av
min tannhelse og hva som bør gjøres. Er godt fornøyd
med hans anbefalinger, profesjonalitet og vennlige framtoning. Har fra før noe blandede erfaringer med andre tannleger. Er nå trygg på at jeg har funnet "min tannlege". Anbefales!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Suverent dyktig, trygg og verdensmester i å sette bedøvelse uten at man kjenner noe. Vil aldri bytte tannlege!

en veldig flink tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har gått hos Amer siden 2015 og er svært fornøyd med han. Han er svært profesjonell, erfaren og har alltid løsning på alt. Til tross for at jeg hadde mange hull og ikke kunne møte opp ofte tok han nye bilder av tennene, renset dem hver gang og forklarte alltid grunndig hvor i prosessen vi er og hvor mye av arbeidet som er igjen. Dette resulterer i at jeg alltid føler meg trygg i hans hender. Jeg anbefaler han dessuten til alle som har tannlegeskrekk og til de som er redd for bedøvelser.

Anbefales!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har gått til tannklinikken i flere år og er like fornøyd hver gang. God behandling, gode og rettferdige priser og ikke minst føler en seg trygg.

Utrolig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er meget dyktig og profesjonell i sin utøvelse av yrket. Han er faglig dyktig, og viktigst av alt så føler man seg trygg i hans hender.

Anbefales!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har vært kunde hos Amer i sikkert fem år. Beste tannlegen jeg noen gang har brukt. Amer er en profesjonell og behagelig tannlege som alltid tar seg den tiden som er nødvendig. Han forklarer på en forståelig måte all behandling han mener er nødvendig.

Jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt og at behandlinger blir utført på en trygg måte.

Prisene er hos Din Tannklinikk oppleves som behagelige og rettferdige. Ikke minst er Amer en svært hyggelig kar slik som jeg også oppfatter de andre ansatte på klinikken.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Han er dyktig høflig og seriøs.
Jeg har hatt tre tenner implantat og jeg er veldig fornøyd. Jeg har hatt også tre eller fire rotfylling og det funker helt bra. Min tannlege har to innerste tenner (vissetennner).

Seriøst og behagelig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har fått montert implantat av Amer Maqbood.
Jeg har aldri før vært til behandling på Din Tannklinikk. Bekjentskapet med AM og klinikken er meeeeget behagelig. Såvidt jeg kan bedømme, er også det faglige resultatet utmerket. Prisnivået er også bedre enn mange, kanskje de fleste, andre steder.

Beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Veldig fornøyd. Ryddig, ordentlig tannlege. Veldig proff og flink. Anbefaler til alle jeg kjenner. Tennene mine er i de beste hender

Utrolig flink og rolig tannlege

Klinikk: Tannverden As Skrevet

Du føler å bli godt ivaretatt i et svært hyggelig omgivelse. Svært moderne og rene lokaler. Amer er svært dyktig behandler som føler deg godt. Jeg fikk kosmetisk behandling med fasit krone på flere av tenner som gir meg et varig livsglede. Takker deg meget for kunstverk.

Favoritt tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er så rolig og tålmodig. Han er flink å forklare og meget profesjonell. Jeg var livredd tannleger i mange år , men nå er det faktisk hyggelig å gå til tannlegen. Skrekken er kurert. Jeg blir helt forbauset over hvor mye folk betaler hos tannlegen. Stort sett hele min venneflokk og familie har begynt på din tannklinikk. Bevis på at man kan få den hjelpen man trenger uten å være blakk etterpå. Har bare positivt å si om denne klinikken.

Beste tannlege i Oslo

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Tusen takk til Amer Maqbool Ahmad og hele Din Tannklinikk! Jeg behandle tennene mine i denne klinikken cirka 4 år.Alltid førsteklasses behandling og beste resultat! Han alltid omsorgsfull for pasienten! Takk for stort hjerte Amer !

Profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger de siste årene pga tannskader og jeg har sett svært varierende kvalitet.
Amer har hjulpet meg med både implantat og generelt vedlikeholdsarbeid og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
Han er alltid i godt humør og man føler alltid at han tar seg tid til å gjøre jobben ordentlig.
Det eneste minuset jeg kan komme på er at det kan være vanskelig å få time på kort varsel da Amer er en populær mann.

Kjempebra

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amar er en meget god tannlege. Han gjør sin sin ordetlig. Jeg er veldig fornøyd med han. Har gått hos han i 5-6år nå og skal fortsette med det ☺☺☺

Den beste som finnes.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk og tenner der etter. Fikk jeg et tips at tannlege Amer maqbool Ahmed er veldig flink med pasienter med ekstrem tannlegeskrekk. har hvert der noen ganger nå Og føler meg tryggere og tryggere på han. Utrolig flink til og fortelle hva han skal gjøre og veldig forsiktig. Nå er det like før jeg er ferdig med tannbehandling for denne gang og har fått et smil som en filmstjerne. Vil bare takke så utrolig mye for det du har gjort for meg og min personlighet har blitt mye bedre. Nå tørr jeg og smile og smiler hele tiden.

Dette er Tannlege med stor T!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har ikke hatt veldig lyst til å besøke tannleger opp igjennom årene men når jeg en dag hadde utrolig tannverk og oppsøkte div tannlege kontorer tok Amer meg utrolig godt i mot.
Hans rolige og lune væremåte er helt utrolig. Jeg har aldri vært så avslappet og rolig under behandling som hos han.
Utrolig dyktig til å forklare hele tiden hva han skal gjøre. Viser på skjermen hva som er feil og hvorfor han må gjøre det han skal gjøre.
Å ta bedøvelse er ingen ting lenger. Veldig flink til å treffe på en måte som gjør at man så og si ikke kjenner at han har begynt før han er ferdig.
STOR takk til en tannlege med stort smil.
Anbefales til alle som har 0.1% og mer tannlege skrekk.

Utrolig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg får alltid den hjelpen og det tilbudet som er best for meg.
Alltid super fornøyd etter besøk hos dere!

Billig og bra

Dyktig. Høflig. Rimelig.

Amer snakker deg gjennom hele behandlingen, og svarer godt på alle spørsmål. Tar seg tid.