Amer Maqbool Ahmad

Tannverden As Prisliste

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Utrolig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er meget dyktig og profesjonell i sin utøvelse av yrket. Han er faglig dyktig, og viktigst av alt så føler man seg trygg i hans hender.

Anbefales!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har vært kunde hos Amer i sikkert fem år. Beste tannlegen jeg noen gang har brukt. Amer er en profesjonell og behagelig tannlege som alltid tar seg den tiden som er nødvendig. Han forklarer på en forståelig måte all behandling han mener er nødvendig.

Jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt og at behandlinger blir utført på en trygg måte.

Prisene er hos Din Tannklinikk oppleves som behagelige og rettferdige. Ikke minst er Amer en svært hyggelig kar slik som jeg også oppfatter de andre ansatte på klinikken.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Han er dyktig høflig og seriøs.
Jeg har hatt tre tenner implantat og jeg er veldig fornøyd. Jeg har hatt også tre eller fire rotfylling og det funker helt bra. Min tannlege har to innerste tenner (vissetennner).

Seriøst og behagelig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har fått montert implantat av Amer Maqbood.
Jeg har aldri før vært til behandling på Din Tannklinikk. Bekjentskapet med AM og klinikken er meeeeget behagelig. Såvidt jeg kan bedømme, er også det faglige resultatet utmerket. Prisnivået er også bedre enn mange, kanskje de fleste, andre steder.

Beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Veldig fornøyd. Ryddig, ordentlig tannlege. Veldig proff og flink. Anbefaler til alle jeg kjenner. Tennene mine er i de beste hender