Amer Maqbool Ahmad

Tannverden As Priser mangler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Seriøst og behagelig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har fått montert implantat av Amer Maqbood.
Jeg har aldri før vært til behandling på Din Tannklinikk. Bekjentskapet med AM og klinikken er meeeeget behagelig. Såvidt jeg kan bedømme, er også det faglige resultatet utmerket. Prisnivået er også bedre enn mange, kanskje de fleste, andre steder.

Beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Veldig fornøyd. Ryddig, ordentlig tannlege. Veldig proff og flink. Anbefaler til alle jeg kjenner. Tennene mine er i de beste hender

Utrolig flink og rolig tannlege

Klinikk: Tannverden As Skrevet

Du føler å bli godt ivaretatt i et svært hyggelig omgivelse. Svært moderne og rene lokaler. Amer er svært dyktig behandler som føler deg godt. Jeg fikk kosmetisk behandling med fasit krone på flere av tenner som gir meg et varig livsglede. Takker deg meget for kunstverk.

Favoritt tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er så rolig og tålmodig. Han er flink å forklare og meget profesjonell. Jeg var livredd tannleger i mange år , men nå er det faktisk hyggelig å gå til tannlegen. Skrekken er kurert. Jeg blir helt forbauset over hvor mye folk betaler hos tannlegen. Stort sett hele min venneflokk og familie har begynt på din tannklinikk. Bevis på at man kan få den hjelpen man trenger uten å være blakk etterpå. Har bare positivt å si om denne klinikken.

Beste tannlege i Oslo

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Tusen takk til Amer Maqbool Ahmad og hele Din Tannklinikk! Jeg behandle tennene mine i denne klinikken cirka 4 år.Alltid førsteklasses behandling og beste resultat! Han alltid omsorgsfull for pasienten! Takk for stort hjerte Amer !