Amer Maqbool Ahmad

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Favoritt tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er så rolig og tålmodig. Han er flink å forklare og meget profesjonell. Jeg var livredd tannleger i mange år , men nå er det faktisk hyggelig å gå til tannlegen. Skrekken er kurert. Jeg blir helt forbauset over hvor mye folk betaler hos tannlegen. Stort sett hele min venneflokk og familie har begynt på din tannklinikk. Bevis på at man kan få den hjelpen man trenger uten å være blakk etterpå. Har bare positivt å si om denne klinikken.

Beste tannlege i Oslo

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Tusen takk til Amer Maqbool Ahmad og hele Din Tannklinikk! Jeg behandle tennene mine i denne klinikken cirka 4 år.Alltid førsteklasses behandling og beste resultat! Han alltid omsorgsfull for pasienten! Takk for stort hjerte Amer !

Profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger de siste årene pga tannskader og jeg har sett svært varierende kvalitet.
Amer har hjulpet meg med både implantat og generelt vedlikeholdsarbeid og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
Han er alltid i godt humør og man føler alltid at han tar seg tid til å gjøre jobben ordentlig.
Det eneste minuset jeg kan komme på er at det kan være vanskelig å få time på kort varsel da Amer er en populær mann.

Kjempebra

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amar er en meget god tannlege. Han gjør sin sin ordetlig. Jeg er veldig fornøyd med han. Har gått hos han i 5-6år nå og skal fortsette med det ☺☺☺

Den beste som finnes.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk og tenner der etter. Fikk jeg et tips at tannlege Amer maqbool Ahmed er veldig flink med pasienter med ekstrem tannlegeskrekk. har hvert der noen ganger nå Og føler meg tryggere og tryggere på han. Utrolig flink til og fortelle hva han skal gjøre og veldig forsiktig. Nå er det like før jeg er ferdig med tannbehandling for denne gang og har fått et smil som en filmstjerne. Vil bare takke så utrolig mye for det du har gjort for meg og min personlighet har blitt mye bedre. Nå tørr jeg og smile og smiler hele tiden.