Amer Maqbool Ahmad

Dronningens Gate 40 0154 Oslo

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger de siste årene pga tannskader og jeg har sett svært varierende kvalitet.
Amer har hjulpet meg med både implantat og generelt vedlikeholdsarbeid og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
Han er alltid i godt humør og man føler alltid at han tar seg tid til å gjøre jobben ordentlig.
Det eneste minuset jeg kan komme på er at det kan være vanskelig å få time på kort varsel da Amer er en populær mann.

Kjempebra

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amar er en meget god tannlege. Han gjør sin sin ordetlig. Jeg er veldig fornøyd med han. Har gått hos han i 5-6år nå og skal fortsette med det ☺☺☺

Den beste som finnes.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk og tenner der etter. Fikk jeg et tips at tannlege Amer maqbool Ahmed er veldig flink med pasienter med ekstrem tannlegeskrekk. har hvert der noen ganger nå Og føler meg tryggere og tryggere på han. Utrolig flink til og fortelle hva han skal gjøre og veldig forsiktig. Nå er det like før jeg er ferdig med tannbehandling for denne gang og har fått et smil som en filmstjerne. Vil bare takke så utrolig mye for det du har gjort for meg og min personlighet har blitt mye bedre. Nå tørr jeg og smile og smiler hele tiden.

Dette er Tannlege med stor T!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har ikke hatt veldig lyst til å besøke tannleger opp igjennom årene men når jeg en dag hadde utrolig tannverk og oppsøkte div tannlege kontorer tok Amer meg utrolig godt i mot.
Hans rolige og lune væremåte er helt utrolig. Jeg har aldri vært så avslappet og rolig under behandling som hos han.
Utrolig dyktig til å forklare hele tiden hva han skal gjøre. Viser på skjermen hva som er feil og hvorfor han må gjøre det han skal gjøre.
Å ta bedøvelse er ingen ting lenger. Veldig flink til å treffe på en måte som gjør at man så og si ikke kjenner at han har begynt før han er ferdig.
STOR takk til en tannlege med stort smil.
Anbefales til alle som har 0.1% og mer tannlege skrekk.

Utrolig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg får alltid den hjelpen og det tilbudet som er best for meg.
Alltid super fornøyd etter besøk hos dere!