Amer Maqbool Ahmad

Din Tannklinikk Da, Tannverden As

2006

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Din Tannklinikk Da Prisliste
Tannverden As Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Tannverden As Telefonnummer61 42 80 8061 42 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Amer Maqbool Ahmad er tannlege i Oslo og Rælingen

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Smertefri behandling.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer er en behagelig person og dyktig tannlege. Han tar seg god tid og forklarer nøye hva han gjort og hva han skal gjøre. Han passer godt på tiden, så vi kommer presis inn til time. Med god hygiene, topp utstyr, så blir behandlingen smertefri. Anbefales for alle - også de med tannlegeskrekk.

Den beste tannlegen i Norge!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Din Tannklinikk - beste i landet , uten tvil for meg ! Alltid hyggelig personal hjelpe dere med stort hjerte, både i selveste klinikken og på telefon! En av de beste tannleger som jobber i tannklinikken, er Amer ! Han gir mye trøst til sine pasienter og alltid fine kreative løsninger. Klinikken ser i fremtiden og passer på tekniske greier og tannteknologi som finnes i verden og ikke minst kjøpe dem. Dette er en god fremskritt. Jobben utføres på veldig høyt nivå! Kjenner Amer mange år og anbefale på det sterkeste!

Rolig og kyndig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Som alltid var besøket hos Amer avslappende. Han har en meget rolig måte å snakke og jobbe på. Jeg føler at jeg er i de beste hendene.

Den beste tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men nå har det gått veldig fint etter at jeg begynte her. Tar seg alltid god tid og et rimelig i pris.

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amer har følgt meg med i et år nå. Først hadde jeg en tannbetennelse og etterpå bestemte vi oss for en tannimplantat. Han har gjord en kjempegod job og er også rimelig. Anbefales !