Huong Maria Ngoc Thi Pham

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2007)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Huong Maria Ngoc Thi Pham er tannlege i Drammen, Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Huong Maria Ngoc Thi Pham

Super jobb!

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Trakk 2 visdomstenner hos Maria. Veldig profesjonell og hyggelig! Følte meg godt ivaretatt! God beskrivelse av operasjonen før vi begynte. God atmosfære.

Uprofesjonelt og dårlig gjennomført

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Jeg skulle fjerne to visdomstenner. Ubehagelig, stresset stemning, og lite informasjon underveis. Hun var hardhendt, og spesielt dårlig på å sette bedøvelse.
Det var heller ingen informasjon på forhånd, så jeg har måtte søke opp informasjon selv på nettet.

Tannlegen er spesialist på klinikken jeg vanligvis bruker, og utenom denne behandlingen har jeg god erfaring med andre ansatte der.

Kompetent og kundevennlig oralkirurg

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Hadde time hos Maria Pham på Colosseum Drammen den 28. november for fjerning av visdomstann med en dyptliggende rot. Selv om ikke jeg har så mye tannlegeskrekk, var jeg til dels nervøs i forkant ettersom jeg måtte ta CT i forkant grunnet mulig nerveproblematikk, utredet av en annen tannlege. Maria tok seg god tid til å gå igjennom alle bekymringene og orienterte i detalj hvordan prosedyren faktisk fungerer. Det hjalp også at hun var så kompetent og sikker i praten - særlig om nervene under visdomstanna. Hadde hun nølt på mine spørsmål så ville det naturligvis hatt motsatt effekt.

Operasjonen gikk ellers helt knirkefritt. Eller, det knirket noe voldsomt av redskapene de brukte, men her var de så snille og lånte meg headset sitt slik at jeg kunne lytte til musikk under operasjonen slik at de intense lydene ble reduser.

Å ta seg tid, lytte og forstå - men også vise at man vet hva man snakker om - er helt essensielt for en pasient. Maria oppfyller alt dette.

Budskapet mitt går derfor først og fremst til de med mye tannlegeskrekk, selv om det er viktig å huske på at finnes ingen tannlege/kirurg som kan fjerne hele frykten for deg.

Behagelig og tålmodig spesialist

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruet meg ekstremt til å trekke en betent visdomstann. Ble henvist til Maria av min faste tannlege på damme senter, og hun var var tryggheten selv. Tok seg god tid, og forklarte nøye underveis. Merket verken at bedøvelsen ble satt eller at tannen ble trukket. Det verste var å grue seg til å gå dit, og å møte opp. Anbefaler Maria på det sterkeste.

Svært dyktig og empatisk oralkirurg

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Etter to operative inngrep utført av Maria er jeg svært fornøyd. Maria har et behagelig vesen, er dyktig, effektiv, empatisk og profesjonell.
Det er en rolig og god atmosfære på tannklinikken.
Svært god informasjon før, under og etter inngrepene. Operasjonene kunne ikke ha blitt utført på en bedre måte, kan trygt anbefale Maria.