Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Trygg og til å stole på.

Lege: Kine Furuheim Skrevet

Gir alltid alt og er kjapp og effektiv til å svare på spørsmål. Har vært hos Kine flere ganger både med meg selv og med barna. Hun er virkelig flink!

Fantastisk fastlege

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Med sin kunnskap, trygghet og evne til å se hele mennesket er hun virkelig å anbefale.
Har hjulpet meg masse og vært klar og tydelig både ovenfor meg og ikke minst nav!

Lyttende og undersøkende lege

Lege: Fredrik Andresen Wågene Skrevet

Fredrik er en av de beste fastlegene jeg har hatt på lenge, er både folkelig og trivelig. Fredrik undersøker, er lyttende og er faglig sterk. Raske tilbakemeldinger om man sender inn skriftlig eller ringer til legekontor. Føler min helse er i de beste hender med Fredrik som fastlege, får mine varmeste anbefalinger.

Kjempefornøyd

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Føler meg helt trygg hos Kristin - hun tar enhver forespørsel på alvor og finner den beste veien videre.

Lyttende,kunnskapsrik og empatisk

Lege: Fredrik Andresen Wågene Skrevet

Denne legen er absolutt til å anbefale ( har ikke hatt han så lenge som fastlege) men utrolig fornøyd. Han er lyttende,tar deg på alvor og er utrolig sympatisk. Flink på å finne gode løsninger og er spørrende, bryr seg om deg som pasient. Har glimt i øyet og god humor. Positivt overrasket.Ringer opp når du trenger en tlf time, og rask til å skrive ut nødvendige papirer. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.