Gulset Legekontor DA

Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Dyktig lege/ lang tid for å få time

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd med Anniken som lege. Hun er omtenksom, imøtekommende og viser at hun ser menneske og ikke bare sak. Hun er flink på å stille gode spørsmål og er faglig oppdater og dyktig. Hun ser sin faglig ferdigheter men ser hvis det ikke rekker til og henviser til spesialist, hvis det skulle trenges.

Det eneste grunnen jeg valgte å bytte til annen lege er at hun har så lange tider for å få time.eller så er jeg fornøyd.

Anbefaler hun men eneste du må ha baktanke er at du må tåle å vente et par uker før du får time. Samtidig er legekontoret veldig flink på å henvise til annen lege på huset hvis det er behov for akutt.

God pasienthåndtering

Lege: Per Hoff Skrevet

Alltid hyggelig, lyttende og tilstede når jeg er til konsultasjon. Etter min vurdering så gjør han gode vurderinger utfra opplysninger som blir gitt og egne observasjoner. Har alltid følt meg trygg på jobben Per Hoff gjør som min primærlege.

Effektiv

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt han som lege i 4 år, og han har alltid hjulpet meg ut av kniper. Han er kjapp med å skrive medisin, og løser problemet umiddelbart. Synd at han er så mye borte nå. Pga hans vikar må jeg dessverre bytte lege, men bytter gjerne tilbake da Hoff kommer tilbake. 😊

seriøs lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Han har ofte noe dårlig tid, noe som gjelder alle leger, så det gjelder å fatte seg i korthet.
Hyggelig mann.

Nøye og kunnskapsrik

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Utrolig flink lege som møter deg med respekt. Hun tar deg på alvor og virker oppriktig interessert i å hjelpe.
Svært fornøyd.