Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Profesjonell og hyggelig tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Jeg fikk utført composit bonding/edge bonding for snart to måneder siden. Jeg har et smil med store mellomrom mellom flere tenner. Med hjelp fra Kariann har jeg fått et smil jeg er storfornøyd med. Hun var en ordentlig hyggelig og profesjonell tannlege. Man merket at hun likte jobben sin, hadde et øye for detaljer og opptatt av sluttresultat. Anbefaler på det sterkeste!

Rotete, lang behandlingstid og ikke resultatet som ble lovet

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Har hatt usynlig tannregulering og aldri vært borti mer rotete og uprofesjonell behandling. Resultatet ble langt fra slik modellen viste, behandlingstiden som ble estimert til et halvt år ble mangedoblet og måtte gå med skinner nesten tre år, flere skinner ble rotet bort, klinikken kontaktet meg aldri ved forsinkelser (som det var mange av) og svarer ikke på mail. Ville ikke gått til noe behandling på dette stedet.

veldig godt ivaretatt; behagelig og omtenksom

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

veldig dyktig og grundig i sitt arbeid. behagelig i den grad et besøk i tannlegestolen er det. gode råd om videre oppfølging av egen tannhelse

Utrolig flink og profesjonell tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann har virkelig gitt meg en helt utrolig fin kundeopplevelse fra start til slutt. Hun har vært så profesjonell, dyktig, oppmerksom, fleksibel, imøtekommende og hyggelig, at det har vært en fryd å komme til timen! 😊 jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet av Edge-bondingen, og vil uten tvil anbefale hun og Eiksmarka varmt til venner og bekjente fremover.

Utenom det vanlige

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Wuba er fantastisk!
Han tok knekken på tannlegeskrekken min. Han lytter, han forklarer, og han er svært opptatt av at du som pasient skal ha en god opplevelse.

Det er ingen sak å gå til tannlegen hvis du går til Wuba. Kan VARMT anbefales. Den flinkeste jeg har møtt.