Eiksmarka Tannlegesenter

Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann tar seg alltid tid til å forklare og vise. Alltid hyggelig å være til undersøkelse og behandling. Jeg skal ikke bytte tannlege igjen!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann kan anbefales på det varmeste! Så dyktig og flink! Får deg til å slappe av i tannlegestolen. Forklarer alt hun gjør,- kommer med gode råd og løsninger. Føler meg så ivaretatt!

Desidert landets beste tannlege

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Wuba er en tannlege utenom det vanlige.

Han tar seg tid til å forklare alt han gjør, og har en særdeles behagelig fremtoning, som forbereder deg mentalt på det som skal skje. Har du tannlegeskrekk, er det ikke tvil om hvilken tannlege du skal velge. Om tallet 7 hadde eksistert på terningkastet, så er det Wuba som hadde fått det - som utfører sin tjeneste over all forventning.

En av de gode tannlegene der ute, og desidert min faste

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Endelig en tannlege som jeg føler meg 100% trygg på, og som gjør det hun gjør basert på hva som er best for pasienten. Snill, omtenksom og svært dedikert til arbeidet sitt. Jeg ble akkurat ferdig med en prosess med usynlig tannregulering, og alt av oppfølging, service og sluttresultat var en fryd! Regulering, bleking og fylling har vært et meget presist arbeid. Hun er en ekstremt erfaren tannlege til å være så ung, og jeg skal absolutt fortsette å gå til henne dersom jeg blir plaget med nye problemer med tennene mine.

Veldig takknemlig, anbefaler dem 100 prosent!

Tannlege: Kirsten Henriette Rücker Skrevet

Føler at mitt siste besøk hos Rücker på Eiksmarka Tannlegesenter kurerte tannlegeangst min. Kirsten gikk gjennom hele prosess trinn for trinn til et punkt der jeg kunne visualisere meg hva som foregikk. Dette fikk meg til å slappe av. Jeg møtte opp for å få et par rootfylliger.

Teamet på Eiksmarka Tannlegesenter konsulterte hverandre og bestemte en flerstegs prosess som kan bety at jeg kanskje ikke trenger rotfylling i det hele tatt. Jeg har besøkt mange tannleger, men har aldri hatt en så helhetlig og positiv tannlege opplevelse som jeg gjorde med Kirsten og Eiksmarka. Veldig takknemlig og anbefaler dem 100 prosent.