Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

God hygiene og dyktig! Veldig hyggelig person!

God hygiene og dyktig!
Veldig hyggelig person!

Dykting og hyggelig person og anbefales på det sterkeste og ikke minst god hygiene både som personlig og i selve lokalen

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Hun gir god informasjon på hva som må gjøres, er hyggelig og dyktig. Presis til avtalt tid. Blid og serviceminded. Informerer om priser og muligheter .
Kan absolutt anbefales.

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Denne tannlegen kan bare anbefales! Han er profesjonell, faglig dyktig og hyggelig, og tar godt vare på pasientene sine.Etter en tannskade har jeg flere ganger hatt behov for akutt hjelp, og han har alltid hatt tid til meg selv om han har måttet gå utover vanlig arbeidstid. Veldig fornøyd med det arbeidet han har utført og med god informasjon underveis!

For en tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege. Usedvanlig flink til å snakke, forklare og få en til å føle seg trygg og avslappet i stolen. Er imponert over hvor nøye hun gjennomførte arbeidet sitt og resultatet ble bedre enn forventet.

Anbefales på det sterkeste!

Glimrende service

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Jeg benyttet meg av Eiksmarka Tannlegesenter for første gang i forbindelse med innsetting av to nye kroner (fortenner) tidligere i høst. Jeg er kjempefornøyd med informasjonen i forkant, behandlingen underveis og ikke minst resultatet :-) En stor takk til tannlege Wuba!