Melita Dental Sandefjord

Telefonnummer405 16 051405 16 0 ...
Kilgata 16 3217 Sandefjord
Melita Dental Sandefjord holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Melita Dental Sandefjord

Anbefaler!!

Tannlege: Vesta Vaitaitiene Skrevet

Takk for en fremragende opplevelse på tannklinikken. Du virker profesjonelt. Veldig behagelig atmosfære og grundig omsorg. Ser frem til neste besøk!

Beste tannklinikk

Tannlege: Eimante Kniaziene Skrevet

Jeg har alltid vært litt engstelig for tannlegebesøk, men deres profesjonalitet og omsorg har virkelig gjort opplevelsen mye mer behagelig. Anbefaler på det sterkeste !!

Anbefaler!!!

Tannlege: Eimante Kniaziene Skrevet

Jeg vil takke deg og ditt team for den profesjonelle og omsorgsfulle behandlingen jeg mottok under mitt siste besøk. Din ekspertise og oppmerksomhet på detaljer skapte en trygg atmosfære. Jeg verdsetter virkelig innsatsen for å gjøre tannlegebesøket så behagelig som mulig. 😊

Beste kirurgen!

Tannlege: Dominykas Dvylys Skrevet

Veldig beroligende atmosfære, hyggelig ansatte, selve kirurgen er veldig behagelig, får du nok informasjon før behandlingen, anbefaler på det sterkeste! Du kan føle seg trygt! ☺️

Følelse av spa 😀

Tannlege: Melita Bruziene Skrevet

Når du kommer inn i resepsjonsområdet så er det beroligende med en gang! Farger og musikk er nydelig!
Fikk et lite angstanfall ene gangen jeg var der, og Melita var like rolig og setter på beroligende musikk og sitter og snakker til meg.
Kommer aldri til å bytte tannlege!