Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

Fantastic fastlege!

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda Elisabeth is kind and knowledgeable. She listens carefully and takes the time to understand the problem and the patient’s concerns. She is confident and capable, but also willing to ask colleagues for a second opinion, if necessary. I feel fortunate to have Oda Elisabeth as my Fastlege.

Ærlig fastlege som bryr seg om pasientene sine

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda Elisabeth er en fastlege som ikke er redd for å være ærlig når det er noe hun ikke kan, og som heller sjekker ting tre ganger for mye så hun er helt sikker, istedenfor å bare sjekke en gang. God på tverrfaglig samarbeid med kommune, og hun har gil og med god humor

Varm, kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Har et utrolig godt førsteinntrykk av Oda. Bare hatt ho som lege i noen uker, men allerede nå merker jeg hvor forståelsesfull hun er for en tilstand som ikke alltid er en selvfølge for alle å takle på en god måte. Anbefaler hun som fastlege.

Menneskekjenner

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda er en «one of a kind» fastlege. Allerede fra første legetime hos henne opplevde jeg at hun så meg for den jeg er - både fysisk og psykisk. Hun følger meg opp på en måte som skiller seg fra andre leger jeg har hatt. I tillegg til å svare på spørsmålene mine osv, så setter hun av tid til å snakke noe mer om hvordan jeg har det. Hun er en utrolig god lytter, og utstråler både omsorg og trygghet - dette kombinert med en tydelig og kunnskapsrik stemme. Videre opplever jeg henne som grundig og nysgjerrig. Hun strekker seg langt for å trygge meg, noe jeg setter umåtelig stor pris på!
Oda anbefales på det sterkeste!

En fornøyelse å gå til lege denne gang

Lege: Elisabeth Solveig Vaugelade Berg Lohre Skrevet

Hun hadde den utstrålingen og kommunikasjonen som gjorde at jeg tenkte at her vil jeg være!Står uten fastlege f.t.men blir jeg hennes pasient, tror jeg at jeg vil være svært godt ivaretatt.Et solid førsteinntrykk altså.