Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

Dyktig lege som lytter og tar en på alvor

Lege: Elisabeth Solveig Vaugelade Berg Lohre Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt av Elisabeth. Hun lytter til hva som blir fortalt og tar problemene på alvor og henviser videre til spesialister der det trengs. Veldig fornøyd.

Trygg og imøtekommende fastlege

Lege: Elisabeth Solveig Vaugelade Berg Lohre Skrevet

Dette er en lege som virkelig tar deg på alvor. Hun lytter og stiller gode spørsmål. Hun er faglig dyktig, men er også ærlig på sine begrensninger, hvilket oppleves veldig trygt. Føler meg godt ivaretatt med henne som fastlege.

Faglig meget dyktig, effektiv og empatisk ung lege.

Lege: Elisabeth Solveig Vaugelade Berg Lohre Skrevet

Jeg kan bare anbefale Elisabeth Solveig Vaugelade Berg Lohre på det varmeste. Etter å ha vært innlagt i en lengre periode på Radiumhospitalet, og kom hjem til Grimstad, fikk jeg to vikarleger som jeg opplevde at de ikke tok meg alvorlig. Jeg hadde mange og store bivirkninger som trengte henvisning til spesialisthelsetjenesten. Først da jeg fikk Elisabeth Lohre som fastlege, ble dette grepet tak i, og jeg fikk den hjelpen jeg hadde behov for. Elisabeth er effektiv, faglig dyktig og ikke minst tar hun seg tid til å lytte og utviser stor empati med meg som pasient. Hun er et eksempel på hvordan en fastlege bør opptre ovenfor sine pasienter.

Robust men uerfaren

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Jeg fikk Tildelt Oda som ny fastelege. Jeg opplever henne som interessert og imøtekommende, men hun har for lite kunnskap om Psykisk sykdom/mental helse. Jeg føler meg derforbikke trygg hos henne og velger å bytte fastlege.

Jeg opplever øvrig personel, spesielt på telefon som uempatiske og uerfarne i forhold til psykisk sykdom. Jeg har flere ganger blitt mottatt på telefon med en tone som ikke oppleves som verken vennlig eller løsningsorientert. En forventer å bli behandlet med respekt når en tar kontakt med et legekontor.

Jeg bytter nå både fastlege og legesenter etter flere ubehagelige telefon samtaler. En skal ikke føle seg verre psykisk etter å ha snakket med et legekontor.

Trygg og faglig dyktig lege

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda er den stødigste legen jeg har vært hos. Hun så meg i en vanskelig tid og brukte sin faglige dyktighet til å avdekke en sjelden diagnose! Kan anbefales på det varmeste!