Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

Bryr seg svært lite

Lege: Michael John Golding Skrevet

Har vært hos Golding 2 ganger. Andre gangen var noe bedre enn første, men han fremstod uansett som at han ikke kunne brydd seg mindre. Første gangen var han også direkte nedlatende. Om du er på utkikk etter en lege som bryr seg og respekterer deg, anbefaler eg å se etter en noen andre.

Ufin og kort

Lege: Michael John Golding Skrevet

Kom inn til han som vikar for min fastlege, jeg er gravid og ble ikke møtt med en hyggelig tone. Han var kort i spørsmål og svar, så meg ikke som menneske følte jeg. Uttalte seg om ting man ikke bare skal kaste ut til gravide og var direkte ufin.
Kommer aldri til å gå til han igjen!

lyttende, effektiv og klar på sin egen kunnskap

Lege: Michael John Golding Skrevet

Kom som ny pasient. Han var lyttende, stilte spørsmål og var rask til å henvise videre, og jeg fikk rask tilbakemelding på prøver som ble tatt :)

Rett på sak og ærlig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Jeg er fornøyd, han er en dyktig lege, og når livet er dritt så slipper du å forklare og kverulere. Vi skal ikke måtte holde et foredrag for å få noe hjelp. Går vi til legen så spør vi om hjelp på lovlig vis. Så da skal ikke fortid være annet enn fortid

Trygg og pålitelig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Bra konsultasjoner hvor han lytter til deg, men utfordrer deg samtidig til å ha en formening om tiltak/behandling.
Får alltid prøveresultater i posten med en liten kommentar.
Ringer deg gjerne personlig et par dager etter konsultasjonen for å høre hvordan det går.
Virker altså interessert i pasienten.