Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

Framstår som fordomsfull og overbærende

Lege: Michael John Golding Skrevet

Golding gav meg følelsen av å bli sett ned over nesetippen på fra første øyeblikk, som om jeg var en byrde og uverdig legebehandling. Dette inntrykket ble forsterket av en samtale i et tilsynelatende arrogant tonefall blottet for tiltaksvilje. Denne holdingen preget i stor grad forholdet vårt og førte slik jeg ser det til at jeg ikke hadde tilgang på akseptable fastlegetjenester.

Hans øvrige medisinske kompetanse vet jeg lite om, da jeg i møte med Golding aldri kom langt nok i en konstruktiv samtale til å se hva han var god for. Jeg sluttet forøvrig i denne perioden å benytte lege overhode. Lite fristende å oppsøke hjelp når det resulterer i følelsen av å bli syk.

Golding er en lege jeg ikke vil anbefale.

Arrogant og motvillig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Forstår ikke hvorfor denne siden ikke tar inn en ærlig vurdering av Michael Golding? Jeg har selv arbeidet i helsesektoren i mange år, og mener å ha forutsetninger for å vurdere en leges faglige dyktighet og empati med sine pasientene. Det er mulig at han er en dyktig lege, men hvordan kan man vurdere dette når han er fullstendig uinteressert i å kommunisere med sine pasienter. For min del kan det virke som han mistrives i sin arbeidssituasjon. Ta nå dette inn, slik at nykommere i Grimstad er advart mot å bruke ham!

En kjempedyktig lege

Lege: Michael John Golding Skrevet

Han tar alltid meg og min familie på alvor. Kjempedyktig som lege, etter mange år har jeg alltid opplevd riktige diagnoser/konklusjoner hos ham. Sender oss videre til spesialister når det trenges. En mann av få ord, men han lytter og gir sin vurdering slik at det er forståelig for meg å skjønne situasjonen. Sitter inne med enormt mye kunnskap om sykdommer. Føler meg alltid trygg og velkommen hos ham.

Godt mulig en dyktig lege, men passet ikke for vår familie

Lege: Michael John Golding Skrevet

Min erfaring er at Golding dessverre ikke lytter i den grad jeg mener en lege bør.
Jeg synes han er passiv i tilnærmingen til pasienten. Det er godt mulig han er en dyktig lege, men vi valgte selv å bytte til en kvinnelig lege og det har fungert veldig godt for vår famile.

Tar ikke pasientenes bekymring på alvo

Lege: Michael John Golding Skrevet

Du må nesten være død eller at han kan se det direkte på prøver, for at han skal akseptere at du faktis er syk. Da først kan det være at han gir behandling eller sender deg videre til spesialist.