Randaberg Medisinske Senter AS

Randabergveien 300 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Randaberg Medisinske Senter AS

Raft klinikken har aldri tid

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg sliter med å få timer hos disse legene. jeg ble overført til ham da min fastlege ikke lenger praktiserte.

Sykepleierene tar seg ikke tid til å snakke med deg eller setter opp timer som kan passe.

Kommer du inn med noe som haster så er det lett noen ukers ventetid. Thomas var hyggelig de gangene jeg fikk komme inn til ham - men det var et hast å få unna timen.

Jeg har nå byttet fastlege.

Utrolig bra

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Veldig bra og gjør alltid sitt beste for å hjelpe. Han spiller på lag med pasientene og søker forståelse.

Fantastisk bra lege 😊

Lege: Håvar Asbjørn Aurstad Skrevet

Har aldri møtt en lege som er så oppofrende som Aurstad. Fantastisk bra synes jeg😉 Har hatt et par leger oppover årene, men aldri blitt så godt behandlet av noen andre før😃

Bra, virker hyggelig

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Tar seg tid å lytte.tar fatt i problemene du har. Virker tillitsfull. Behagelig vesen ,Ikke lang ventetid på venterommet..............

Veldig Fornøyd

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Veldig fornøyd med Helvig. Han tar den tiden som saken behøver. Setter seg flott inn i problemstillinger. Han er travel, men planlegger dagene godt, slik at det aldri blir lenge å vente. Han er også raskt til å henvise videre hvis an er i tvil om noe, og det får oss pasienter til å føle oss trygge at vi er i gode hender. Den lege som tror han har svarene på alt er en dårlig lege.