Lyudmila Gibson

Autorisasjon (2013)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Lyudmila Gibson er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Lyudmila Gibson

Dyktig fastlege

Er veldig fornøyd med henne. Faglig dyktig.
Hun tar meg og barna seriøst, både psykiske og fysiske plager.

Uhøflig og forhåndsdømmende

Til første time hadde hun allerede bestemt seg for at de faste medisinene jeg gikk på var noe jeg ikke trengte eller belegg for noe hun meddelte mens kikket kaldt inn i data skjermen. Da jeg protesterte lente hun seg tilbake i stolen med hendene foldet og jeg siterer "Er du ikke fornøyd kan du bare bytte fastlege" Det har jeg gjort men med dagens ventelister er dette fortvilende. Hun har vært avvisende og uhøflig og bare tatt bort alle diagnoser så nå for jeg ikke hjelp for noen ting lenger.
Sliter du psykisk styr unna !!

Dyktig og hjelpsom

Kunnskapsrik, villig til å undersøke hvis det er noe hun er usikker på. Hun har forståelse for at helse er utfordrende og ønsker å hjelpe.

Følger bra opp. Veldig bra lege

Lytter, tar deg seriøst, henviser videre ved behov, tar seg god tid. Hun gir seg ikke før hun har funnet ut hva som er galt, slik som mange andre leger gjør. Følger opp. Jeg føler meg trygt hos hun. Det er beste lege.

Dårlig

Helt forferdelig å være syk å få tildelt Gibson som fastlege etter at min fastlege over mange år sluttet. Så kald, lite sympatisk og lite forståelsesfull lege har jeg aldri møtt på. Vanskelig å forstå, og hun forstår iallfall ikke hva jeg sier. Aldri forberedt når man kommer til time, og spør om de samme tingene hver gang. Heldigvis nå etter nesten 2 år har jeg fått ny fastlege!