Dronningensgate Legesenter

Telefonnummer38 07 91 4038 07 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dronningensgate Legesenter

Godt ivaretatt

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor av Wirak, og har følt meg godt ivaretatt. Jeg har opplevd ham som profesjonell, og han har lyttet til meg og tatt det jeg har sagt på alvor, til tross for at jeg nok kan ha lett helseangst. Han har tatt hensyn til dette og tatt seg tid til å forklare meg hvorfor jeg ikke trenger å bekymre meg for å dø riktig ennå. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege, måtte det fordi jeg flytta, men om jeg noen gang flytter tilbake er det han jeg vil ha som fastlege igjen. Garantert. Liker også at venteværelse har kunst på veggene.

Helt fantastisk

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Jeg vil anbefale Salib på det sterkeste! Han er en dyktig lege, tar seg god tid til å høre på det du sliter med og er utrolig behagelig å snakke med. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg måtte bytte lege etter at jeg flyttet fra Kristiansand...

Tar deg på alvor

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Vært fastlegen min i 30 år. Tar meg alltid på alvor og er flink til å lytte. Er rolig, trygg og til å stole på.

Arrogant og lei av jobben sin

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har hatt Wirak i mange år og alltid vært kjempe fornøyd med han! Problemet oppstod derimot når ting ble kompliserte. Han fremstår arrogant og lite villig til å hjelpe. Nekter å spørre andre om råd og nekter å følge spesislistenes uttalelser.

Det er mye negativt jeg kunne skrevet om denne legen men han virker rett og slett dritt lei av jobben sin og er konstant stresset og har dårlig tid.

Styr unna han med mindre du ønsker en arrogant lege som tror han kan og vet alt!

Lege som har tid til å bruke tid på deg!

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Fantastisk lege. tar seg tid til å lytte og høre på hva diu sier og er int i hvordan du har det som menneske. folkelig mann og utøver sitt yrke proffesjonelt.ikke dømmende.konstruktiv kritikk-. stiller deg spørsmål som får en også til å tenke framfor at man selv sitter og klager til legen om helsen sin. stiller opp på møter med andre instanser. aldri opplevd makan til hvor bra service denne legen utøver- merker han er mer og mer opptatt . ift legebestillinger. alt i alt så er hele lege senteret veldig bra. gode rutiner. effektive folk som jobber der.