Dronningensgate Legesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Dronningensgate Legesenter

Kunnskapsrik lege

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Meget fornøyd med fastlegen min, som jeg nå har brukt i flere år. Synes å ha god kunnskap om det meste. Kan trygt anbefales!

Kjempe flink lege

Lege: Martin Ve-Tufteland Skrevet

Martin er utrolig hyggelig og flink lege. Jeg føler meg alltid tatt på alvor og han er flink til å henvise om det er nødvendig. Er også flink med barn og får til undersøkelser på en gøyal måte med dem.

Veldig hyggelig og flink lege!

Lege: Jonas Lüthje Munthe Skrevet

Tar deg og problemene dine på alvor, tar god tid til deg, kommuniserer bra, og har sosiale evner, noe mange fastleger mangler!☺️

Super lege

Lege: Jonas Lüthje Munthe Skrevet

Jonas er slik alle leger burde være,han har god tid til pasienten,kommer med gode innspill og forslag for at du som pasient skal ha det best mulig,og lytter nøye til hva du sier,og finner gode løsninger til beste for deg som pasient.Jeg sliter med ryggproblemer,og der er Jonas uvurderlig når det gjelder smertelindring,og oppfølging.Han svarer raskt på meldinger på nettet og fornyer resepter kjapt når det trengs.Jonas kan virkelig anbefales på det varmeste.

Oppdatert og flink

Lege: Martin Ve-Tufteland Skrevet

Er veldig fornøyd. Holder seg godt oppdatert på nyeste forskning og er flink til å formidle. Fått god hjelp når jeg har vært hos han. Stort sett på tiden.