Dronningensgate Legesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dronningensgate Legesenter

Svært dyktig

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Dyktig lege som tar pasienten på alvor, uansett om det er alvorlige eller mindre alvorlige ting. Har i alle år følt meg sett og forstått og han er kjempeflink til å gi trygghet og gode faglige råd. Har hatt han som lege siden 2007 og alltid vært strålende fornøyd. Anbefales virkelig.

Svært Fornøyd!

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Svært dyktig og informativ fastlege med klare formeninger om utredning og behandling, men som likevel lytter og tar ny vurdering ved behov. Effektiv og profesjonell med gode resonnementer. Rent og egnet lokale i Dronningensgate med hyggelige ansatte.

Ikke noe kunnskap

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Jeg opplevde mangel på oppfølging til min situasjon, vondt hele tida uten å få medisin. Og til i dag fortsatt ha vondt så jeg måtte bytte.

Fantastisk!

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Da min fastlege var borte fikk jeg Nygaard som lege. Han gjorde at jeg følte meg trygg og virkelig ivaretatt! Han gir seg ikke før han har funnet ut av problemene.

Godt ivaretatt

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor av Wirak, og har følt meg godt ivaretatt. Jeg har opplevd ham som profesjonell, og han har lyttet til meg og tatt det jeg har sagt på alvor, til tross for at jeg nok kan ha lett helseangst. Han har tatt hensyn til dette og tatt seg tid til å forklare meg hvorfor jeg ikke trenger å bekymre meg for å dø riktig ennå. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege, måtte det fordi jeg flytta, men om jeg noen gang flytter tilbake er det han jeg vil ha som fastlege igjen. Garantert. Liker også at venteværelse har kunst på veggene.