Dronningensgate Legesenter

Telefonnummer38 07 91 4038 07 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dronningensgate Legesenter

Fantastisk!

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Da min fastlege var borte fikk jeg Nygaard som lege. Han gjorde at jeg følte meg trygg og virkelig ivaretatt! Han gir seg ikke før han har funnet ut av problemene.

Beste legen.

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Bernt er den beste legen vi har vært hos. Han tar pasienten på alvor og sørger for at man forlater kontoret hans 100% betrygget. Han tar seg god tid på å lytte til problemene.
Det har aldri vært noe problem med å få time hos han på kort varsel. Personalet på Dronningen legesenter er veldig behjelpelige, hyggelige og alltid blide.

Godt ivaretatt

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor av Wirak, og har følt meg godt ivaretatt. Jeg har opplevd ham som profesjonell, og han har lyttet til meg og tatt det jeg har sagt på alvor, til tross for at jeg nok kan ha lett helseangst. Han har tatt hensyn til dette og tatt seg tid til å forklare meg hvorfor jeg ikke trenger å bekymre meg for å dø riktig ennå. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege, måtte det fordi jeg flytta, men om jeg noen gang flytter tilbake er det han jeg vil ha som fastlege igjen. Garantert. Liker også at venteværelse har kunst på veggene.

Helt fantastisk

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Jeg vil anbefale Salib på det sterkeste! Han er en dyktig lege, tar seg god tid til å høre på det du sliter med og er utrolig behagelig å snakke med. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg måtte bytte lege etter at jeg flyttet fra Kristiansand...

Tar deg på alvor

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Vært fastlegen min i 30 år. Tar meg alltid på alvor og er flink til å lytte. Er rolig, trygg og til å stole på.