Dronningensgate Legesenter

Telefonnummer38 07 91 4038 07 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dronningensgate Legesenter

Tar deg på alvor

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Vært fastlegen min i 30 år. Tar meg alltid på alvor og er flink til å lytte. Er rolig, trygg og til å stole på.

Arrogant og lei av jobben sin

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har hatt Wirak i mange år og alltid vært kjempe fornøyd med han! Problemet oppstod derimot når ting ble kompliserte. Han fremstår arrogant og lite villig til å hjelpe. Nekter å spørre andre om råd og nekter å følge spesislistenes uttalelser.

Det er mye negativt jeg kunne skrevet om denne legen men han virker rett og slett dritt lei av jobben sin og er konstant stresset og har dårlig tid.

Styr unna han med mindre du ønsker en arrogant lege som tror han kan og vet alt!

Lege som har tid til å bruke tid på deg!

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Fantastisk lege. tar seg tid til å lytte og høre på hva diu sier og er int i hvordan du har det som menneske. folkelig mann og utøver sitt yrke proffesjonelt.ikke dømmende.konstruktiv kritikk-. stiller deg spørsmål som får en også til å tenke framfor at man selv sitter og klager til legen om helsen sin. stiller opp på møter med andre instanser. aldri opplevd makan til hvor bra service denne legen utøver- merker han er mer og mer opptatt . ift legebestillinger. alt i alt så er hele lege senteret veldig bra. gode rutiner. effektive folk som jobber der.

Beste fastlege

Lege: Bernt Magdy Wahba Salib Skrevet

Bernt er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg får alltid fort time, han tar deg seriøst og henviser videre til andre ved nødvendighet. Flink til å lytte og er alltid interessert i å finne løsninger på det problemet jeg kommer med.

Tar seg tid ,selv om dårlig tid

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Behagelig og avslappende forhold fra første dag.En lege som tar deg på alvor.Dette er ikke en lege som minner deg på om at han har dårlig tid, og serv ikke på klokka.