Ølen legekontor

Eiabakken 7 5580 Ølen

Siste vurderinger av behandlere ved Ølen legekontor

Arrogant

Lege: Hogne Heggebø Skrevet

Er arrogant og lite empatisk. Bør tenke hvilken vei han har valgt - altså å bli lege. Da bør man ha empati med pasienter og pårørende.

Ung, kunnskapsrik lege

Lege: Hogne Heggebø Skrevet

Lyttende og god lege. Står opp for deg dersom du trenger det og viser vei til god kunnskap! Me er heldige som har ein ung og lovende lege!

Fantastisk på alle måter

Lege: Iris Daniela Klage-Håheim Skrevet

Då eg fekk Iris Daniela til fast lege i 2005 hadde eg siden 1998 hatt fleire leger i min tidligere heim kommune som ikkje tok mine plager, smerter og symptomer på alvor, og samtlige ville ha det til at det var psykisk etter traumer eg opplevde i oppveksten og blei aldri henvist til spesialist eller røntgen.
Første time eg hadde hos Iris Daniela var pga ein urinveisinfeksjon og eg trengte resept, noko som kunne vore fiksa på 5 minutt, men siden det var vårt første møte ville ho bruke oppsatt tid på 20 min for å bli bedre kjent.
Fortalte litt om plagene mine og ho satt straks opp til dobbelt time uka etter slik at me kunne gå skikkelig gjennom alt.
Etter 2 besøk hos ho hadde eg henvisning til røntgen, revmatisme sjukehuset, ortopedisk avdeling og medisinsk avdeling.
Utredningen viste at eg har ein rekke revmatiske sjukdommer, slitasjer og ein alvorleg beinmarg sjukdom.
Blei tett fulgt opp av ho og alltid tatt på alvor.
Ho var lyttande og holdt øye kontakt og venta med å skrive på pc til etter eg var ferdig med å snakka.
Ho hjalp meg også med å jobba meg gjennom traumene eg hadde opplevd.
Eg har aldri i mitt liv stolt så mykje på nokon som eg stolar på ho. Ho var trøstende og gav gjerne vekk ein klem om det var det eg trengte. Fekk meg til å føle meg trygg.
All hjelp eg har fått av ho har gjort at eg har fått mykje bedre livskvalitet både fysisk og psykisk.
Det var med stor sorg og mykje tårer eg måtte bytta lege når eg flytta til ein anna del av landet i 2016 og eg er sikker på at eg aldri får ein lika flink, kunnskapsrik, forståelsesfull og snill lege igjen.
TUSEN HJERTELIG TAKK for alt du har gjort for meg Iris Daniela!! Du er fantastisk som lege og medmenneske!!
Må og nevne dei fantastisk kjekke damene i resepsjonen og laben. Møter pasienter alltid med eitt smil, forståelse, medfølelse og eitt ønske om å hjelpa.

Trygg og menneskelig

Lege: Iris Daniela Klage-Håheim Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte, og tar alt du sier på alvor. Undersøker kjapt og effektivt. Min beste lege noensinne.

Ikke bra

Lege: Hogne Heggebø Skrevet

Han gir opp veldig fort hvis han ikke finner årsaken til de fysiske plagene man har og tilskriver dem som psykiske plager.