Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Dyktig ung lege

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Har alltid blitt tatt på alvor. Det hun ikke kan svare på kompenserer hun ved å ta kontakt med sykehuset for å få råd. Ringer hjem til meg om prøver ikke er fine. Er lydhør ovenfor pasienten og er snar med å sende en videre i systemet om det er behov for det. Flink og nøyaktig. Kjempefornøyd med henne og håper hun kommer tilbake til Bygnes etter endt praksis på sykehus.

Absolutt fornøyd med min fastlege.

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Ikke noe og klage på ivertfall, kun det at legen ikke er tilgjengelig hver dag. Men går greit. Føler at legen tar meg på alvor og lytter til det jeg sier. Oh hjelper meg med det jeg tar kontakt om.

forsinket og ikke bra.

Lege: Alina Sørensen Skrevet

dårlig i norsk både rettskriving og muntlig. blir nesten ikke trodd når jeg kommer med legeerklæring fordi hun skriver så dårlig. hadde en time der hun snakket med meg i ca 20min for å så sette meg på anti-depressive tabletter. kom tilbake ca en mnd etterpå og hun var over en time forsinket til jobb. da ville hun sette meg på en annen type uten å vurdere om jeg hadde bruk for de.

Verdens beste lege

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk.

Kald og uengasjert

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Opplevde henne som veldig avvisende, jeg fikk alle mine resepter. Men fikk ingen oppfølgingsspørsmål, alle andre leger jeg har gått til sjekker blodtrykket mitt (pga noen medisiner jeg tar). Alina sjekket ikke blodtrykket mitt. Jeg går også på medisiner som er skadelige for lever og nyrer, men det virket ikke som om hun hadde noe kunnskaper eller virket interessert i å snakke med meg om dette, selv om jeg er litt bekymret selv.
Mulig jeg møtte henne på en dårlig dag, men jeg håper i hvertfall på en annen lege neste gang. (Legekontoret har rullerende fastleger)