Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Behaglig lege

Veldig behaglig lege.
Tar seg tid å ser deg rett inn i sjelen,og setter foten ned om hun ikke er enig,noe som viser kunskap.
Veldig fornøyd.
Veldig god lytter.
Eneste negative kan ver at hun er fortryllende vakker, føler nesten man må stelle seg for å gå til henne,men er nokk bare meg.

Hadde hørt mye bra om henne, men er veldig fortvilet! :(

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Hadde kun hørt om positive erfaringer,men eg kan ikke si d samme.oppleve å bli jobbet i mot i stede for med. Lang venting og har du mer en en ting å ta opp når du endelig kommer inn blir en jaget på dør. og når du er så uheldig å ha slitt med veldig smertefulle plager som nedsetter livskvaliteten og hverdagen sterkt så er de få som ønsker å få beskjed om at "synn for deg". virker som ei hyggelig dame men som lege, ikke for meg desverre da det ikke er mange å velge i mellom her på karmøy. trist at en må kjempe for en bedre livskvalitet.

svært engasjert

Lege: Alina Sørensen Skrevet

virker oppdatert og ser og hører pasienten, behagelig vesen, selv om hun har mange pasienter tar hun seg tid til å sjekke det jeg spør om

Dette er en veldig bra lege

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Har siste året gått til henne. Hun tar mine problemer seriøst. Jeg får den oppfølgingen eg trenger.Det er tryggheten å ha en fastlege som henne. Anbefaler alle som ikke er fornøyde med fastlegen å bytte til Dr Alina.