Bygnes Kommunale Legesenter

Telefonnummer52 82 70 0852 82 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av Bygnes Kommunale Legesenter

Veldig bra!

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Hun tar seg tid til deg, følger opp testene og informerer deg godt.
Er kjempefornøyd med å ha fått henne som fastlege!
Hun er dyktig og hører på deg og tar deg på alvor for problemstillingene du kommer med.

Jeg opplever henne som omtenksom og hyggelig og jeg føler meg ivaretatt.
Jeg ønsker ikke å bytte lege og er storfornøyd!

Trygg

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Hun er en engel :)
Hun er kjempe koselig og tar seg tid til deg..er så glad jeg har henne som fastlege :)

Absolutt fornøyd med min fastlege.

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Ikke noe og klage på ivertfall, kun det at legen ikke er tilgjengelig hver dag. Men går greit. Føler at legen tar meg på alvor og lytter til det jeg sier. Oh hjelper meg med det jeg tar kontakt om.

Unngå denne legen!

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Lege? Usikker på om denne dama i det hele tatt har adekvat utdanning. Hun er svært lite forståelsesfull. Virker ut til å ikke ha greie på alt du spør om. Enten det eller så er det språkproblemene som lager problem. Jeg var på gynekologisk undersøkelse hos henne. Det er det verste jeg har vært med på. Hun laget faktisk GRIMASER! Da føler du deg kul.. i en allerede sårbar situasjon.

Ellers klarer jeg ikke å forstå at de med positiv omtale her snakker om samme lege..???

Jeg vil fraråde på det sterkeste å gamble på denne "legen".

forsinket og ikke bra.

Lege: Alina Sørensen Skrevet

dårlig i norsk både rettskriving og muntlig. blir nesten ikke trodd når jeg kommer med legeerklæring fordi hun skriver så dårlig. hadde en time der hun snakket med meg i ca 20min for å så sette meg på anti-depressive tabletter. kom tilbake ca en mnd etterpå og hun var over en time forsinket til jobb. da ville hun sette meg på en annen type uten å vurdere om jeg hadde bruk for de.