Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Utrolig misfornøyd med Margaret

Lege: Margaret Cano Garcia Skrevet

Under legebesøket ser hun såvidt på deg. Snakker dårlig norsk og har dårlig ordforråd. Skriver mye feil på viktige papirer og inne på helsenorge. Meget misfornøyd og kan ikke vente med å få ny fastlege. Dessverre er det dette jeg må nøye meg med i mellomtiden mens jeg er på venteliste...

Dårlig lege

Lege: Ineke de Vreede Meling Skrevet

Uerfaren lege. Du blir ikke tatt på alvor når du kommer. Mer opptatt av å fjerne medisiner du står på enn det du er der for. Du føler deg uglesett og går derfra med en følelse av å ikke bli trodd på. Til nå den verste legen jeg har hatt.

Trygghet og kommunikasjon

Lege: Margaret Cano Garcia Skrevet

Lege mangler ordforråd og er dårlig i kommunikasjon. Hun er alltid uforberedt og ser bare på skjermen når legen snakker til pasienten. Hun bare oppdaterer lister over medisiner og bare betale fir det. Vanskelig å få time hos henne, det tar min 1 måned ventetid og hastetime tar 6 dager. Utilgjengelig på kontoret, bare vikarlege som er lege i turnus som trenger veiledning.

Tillit, trygg og god kommunikasjon

Lege: Liv Lundemoen Skrevet

En lege som virkelig ser meg, som kommer med gode råd og veiledning. Blir tatt på alvor og god oppfølging.

Veldig flink!

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Fantastisk flink med barn!! Og voksne i forskjellige situasjoner. Tar seg god tid. Veldig trygg og flink.