Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Liv Lundemoen Skrevet

Byttet lege til Liv Lundemoen for litt over et år siden, og er kjempe fornøyd. Hun hører etter, ser på deg mens du prater, og føler absolutt at jeg blir tatt på alvor.
Også ting jeg har "gitt opp" med tidligere leger har hun røsket opp i og ordnet opp.
Hun er også veldig flink og følger alltid opp, og gir alltid tilbakemelding ang prøvesvar eller om en har ringt inn et spørsmål etc.
Hun er også veldig kunnskapsrik, som og gjør at en føler seg trygg og ivaretatt.

Forståelsesfull og trygg lege

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Imøtekommende, omsorgsfull og tilsynelatende faglig sterk. Virker ut som han tar seg tid til pasientene. Drar alltid fra timen med en følelse av å bli tatt på alvor.

Trygg og beste

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Dr Bekkelund er den beste trygge og gode legen jeg har hatt, tro meg jeg jeg har møtt mange leger i min alvorlige sykehistorie, han skal jeg ha til jeg dør millarder av stjerner til han

Ikke brukende

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Lytter ikke, har ikke forståelse for hvordan man har det. Tar deg ikke seriøst. Synes ikke man skal behandle pasienter på en slik måte

Føler meg ikke trodd på og hun virker sur

Lege: Liv Lundemoen Skrevet

Jeg kommer inn og beskriver symptomer og vi kjører tester. Fordi resultatene ligger i grå-sonen så blir jeg avvist. Hun vil da ikke se nærmere på/spørre nærmere om symptomer for å finne hva eventuellt "annet" som kan være galt. Føler derfor ikke at hun strekker seg langt nok for å hjelpe. Føler at hver gang jeg er der, handler det om å bli raskest mulig ferdig med meg som pasient. Dessverre så virker det som om hele dette legesenteret vil bli raskest mulig ferdig med sine pasienter. Veldig synd at jeg mest sannsynlig må bytte lege på nytt!