Sauda Legesenter

Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av behandlere ved Sauda Legesenter

Ikke en bra lege

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Jeg har nå bedt om hjelp to ganger og ingen av gangene har hun hjulpet meg. Første gangen fikk jeg beskjed om å ringe legevakten for at de skulle ta noen prøver av meg der, og det gjør ikke legevakten fikk jeg beskjed om. Dette var vinteren 21-22. Nå november 2022 så fikk jeg påvist korona på hjemmetest, og har så vondt i halsen at jeg ikke får sove, spise, klarer så vidt å drikke og har så vondt at jeg kaster opp. Fikk ikke hjelp så min mor måtte hjelpe meg istedenfor. Hun er genial hvis du vil bruke 300,- på å bli fortalt «sånn er der bare god bedring». Jeg bytter lege nå, og skal aldri tilbake. Jeg vil ha en lege som hjelper meg.

Fantastisk lege

Lege: Hilde Aarthun Skrevet

Tar pasienten alvorlig. Følger opp, henviser videre når det er nødvendig. Gir tilbakemelding på prøvesvar.

Veldig fornøyd.

Legesenter på gyngende grunn

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Kjekk og grei lege, men hvordan legesenteret blir drevet (Les; Kontakt, bestilling av legetime etc.) er under enhver kritikk. Tar månedsvis å få en time. Meldinger og reseptbestillinger blir ikke besvart, om man får tak på de i skranken så lover de det ene & det andre, men blir ikke gjennomført. Aldri opplevd maken til verre legesenter, de har rett og slett verken kontroll eller tid. Struktureringen burde vært gjennomgått, men det bør starte med en lege som er tilgjengelig eller et alternativ for å slippe måneder med venting på en legetime. For all del hyggelig lege, men inntrykket totalt sett er vann over hodet med å drive en praksis eller at man ikke bryr seg gitt pasienter kan ikke akkurat lett bytte fastlege i disse tider.

Dyktig, samvittighetsfull og flink til å lytte

Lege: Hilde Aarthun Skrevet

Dyktig, samvittighetsfull og flink til å lytte. Nå skal hun snart avslutte sin praksis i Bergen. Jeg håper at jeg finner en like flink og omsorgsfull ny fastlege.

Lytter og er trygg

God tid til deg.
Spør om hvordan det går med deg siden sist.
Gir gode råd og bryr seg!
Er ute etter løsninger
God faglig kompetanse.