Sauda Legesenter

Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av behandlere ved Sauda Legesenter

Et godt førsteinntrykk

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Fikk time raskt, og var veldig godt mottatt av Ertvaag. Hun lyttet og var forståelsesfull. Viktig med et godt førsteinntrykk hos ny fastlege.

Empatisk og imøtekommende

Lege: Barbro Saltnes Skrevet

Barbro er en flink lege med mye kunnskap. Dersom hun er usikker, innrømmer hun gjerne dette og henviser videre eller sjekker fakta. Hun lytter til pasientene og lar oss ha medvirkning i egen behandling. Hun kan kanskje virke litt som en "push-over", men jeg har opplevd henne meget bestemt og myndig når hun er sikker på hva som er best. Beste fastlegen jeg har hatt!

Henviser raskt

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Har ikke vært pasient hos henne så lenge, men mitt inntrykk så langt er at hun raskt henviser deg videre dersom det er behov for det. Jeg synes derimot hun kunne tatt seg litt bedre tid til meg, men det kan være jeg har vært der når det har vært utrolig travelt. Smilende og hyggelig lege er hun i alle fall. Noe negativt er at en ofte må vente en stund med å få time.

Ikke helt tørr bak ørene

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Jeg ble ikke sett eller hørt av denne legen. Hun kjørte sitt eget løp, og kjørte regelrett rett over meg. Jeg ble heller ikke konferert ang. avgjørelser som ble tatt om meg og min kropp. Da hun skrev mye feilinformasjon i en legeerklæring til nav og ble bedt om å rette opp i dette, ble ikke dette gjort. Dessverre kan ikke jeg ha en lege som holder på slik og som att på til snakker til meg som jeg var et lite barn som ikke vet sitt eget beste. Hun har godt humør, men det er i grunnen alt. Jeg håper at hun lærer å se mennesket bak symptomene, og tar til etterretning det som allerede er prøvd ut av spesialister om noen år når hun har fått mer erfaring som fastlege.

Veldig flink!

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Er veldig fornøyd med han som lege. Han lytter til deg og viser at han oppriktig bryr seg om deg, samtidig som han hjelper deg på best mulig måte. Han husker deg også igjen, noe som betyr veldig mye for meg (og andre), så jeg slipper å gjenfortelle ting hele tiden. Ingen ting å utsette på han!