Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

Ikke bra

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Hyggelig fyr, men ikke grundig, hvilket en lege bør være. Hadde ikke lest min journal selv etter flere konsultasjoner, jeg måtte forklare sykdomsbildet på nytt hver gang. Videre ble ikke avgjørende prøvesvar sjekket. Ventet lenge på å få komme videre til spesialist, og etter mange telefoner og lang ventetid viser det seg at legen hadde glemt å sende henvisning.
Lang ventetid på time, enkelte ganger over en time.
Jeg har byttet fastlege.

Dyktig

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Flink og tålmodig lege. Tar deg på alvor og får ting gjort! Titter ikke bare ned i pcen som mange andre leger gjør, men har fokuset på deg.

Tar seg god tid ++

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Behagelig og virker genuint interessert i meg som pasient. Litt ventetid før jeg kommer inn ser jeg faktisk som ett pluss, det tar den tid det trenger!

Hele pakken

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Hatt Tor Kristian Gaard som fastlege helt siden jeg begynte med faste legebesøk. Kunnskapsrik og motiverende. Lang ventetid er det, men forstår at mange pasienter drar til ham.

Får aldri svar

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

En innmari inkluderende lege. Tar deg på alvor, og er flink til å lytte.
Problemet mitt angående Trippel H, er at jeg aldri/sjelden kommer igjennom på telefon til Legesenteret når jeg først har mannet meg opp til å konsultere lege......gir opp og prøver å ignorere varsler/symptomer.
Har gått ned til 50% stilling, men vurderer nå å kaste inn håndkleet og ta AFP/100% pension