Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

Ikke bra.

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Opplevde å bli tatt veldig lite alvorlig med min lidelse.

Ble sendt på CT, men ettersom det ikke viste noe på bilde, så var det tydligvis ikke noe.

Sliter ennå, i full jobb..

Bytter lege idag.

Veldig fornøyd

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Står på venteliste til Henrik nå, har hatt han som lege til sønnen min på kontroller på helsestasjonen + møtt på han på legevakten. Veldig fornøyd, og flink med barn. Anbefales!

Dyktig, men lite tilgjengelig

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Fastlegen min i mange år. Oppleves som en dyktig lege som tar mine forslag/meninger med i vurderingene før tiltak iverksettes. Nøler ikke med å henvise videre hvis det er påkrevd. Er litt "kjapp i svingen" slik at du må ha klart hva du hadde tenkt å spør om på forhånd,- lurt å ha med huskelapp. Tilgjengelighet: Nesten umulig å komme igjennom på tlf. Bør sterkt vurdere timebestilling på nett for å redusere trøkket på tlf, slik at de som må ringe av andre grunner kan komme igjennom. Som regel 1 time ventetid på venterommet som til tider er overfylt med pasienter. Burde forlengst ha gjort justeringer i timeboken sin. Dyktig lege veier opp for elendig tilgjengelighet. Hvis ikke hadde jeg byttet for 20 år siden.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Han får deg til å slappe av og han er utrolig dyktig. Ingenting er for dumt å komme med. Han er behagelig og trygg i det han gjør.

Utrolig lege

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Jeg har vært så heldig å hatt dr. Gaard som lege i alle år.

Ventetiden, er som andre skriver lang, tar alltid minst 1 time, men til gjengeld er han utrolig effektiv of dyktig når du kommer inn.
Det har aldri vært noe problem å få hastetime på dagen, om det trengs noe som er veldig beroligende.

beste legen jeg noen gang har hatt, og det er leit at jeg har måttet bytte pga. flytting. Skulle mer enn gjerne tatt med meg dr. Gaard til Oslo.