Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

Dyktig og flink Lege

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt dr Gaard siden eg var liten. Veldig flink og dyktig lege. Går litt fort i svingene av og til. Men måtte desverrre bytte lege pga flytting. Et minus er at det er veldig lang ventetid når du har fått time. Har ventert 1-2 timer hver gang på venterommet så det er ikke alltid like kjekt når ein er sjuk.

Har forståelse og tar ting alvorlig når det trengs:)

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt Dr. Gaard som lege i 20 år nå og er kjempeglad for at han er min lege.

Han er en travel og godt likt lege så da blir det ofte lang ventetid, men jeg pleier å smøre meg med god tålmodighet før jeg går så det er ikke så ofte.

Så en kommentar hvor det ble skrevet at han roper inn flere på en gang, men det er av den enkle grunn at da går den første som ble ropt opp inn på legekontoret og den andre setter seg på stolen utenfor kontoret:) Når ein har gått lenge og ofte nok hos han så går d automatisk:)

Fantastisk lege med god forståelse for pasienten

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt Gaard fra den dagen jeg ble født,og er kjempe fornøyd. Når jeg var barn var han alltid på mitt nivå, og har vokst med meg til tenårene og til voksen alder. God kommunikasjon, ærlig og rett frem.

Hvis han er usikker sender han alltid videre noe som er svært positivt.
Eneste negative er at det er vanskelig å få time.

Verdens beste lege!

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt ham i ca. 20 år. Bytter ikke for alt i verden!

Kjekk lege

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Er noen år siden jeg var hos denne legen, men det er vel den kjekkeste legen jeg har gått til.
Han hørte på deg, og snakket til deg i konsultasjoner i stedet for til dataskjermen (som leger ofte gjør)

Hvis jeg skal si noe som helst minus, må det være at han var litt forvirrende. Han pleide rope inn flere pasienter på en gang, spratt mye fram og tilbake, og det var ikke alltid godt å få tak i/høre om han mente du skulle bli sittende eller følge etter ham. Så man kunne bli forfjamset av og til.
Men det var egentlig mer komisk enn negativt da.

Alt i alt veldig positivt.