Rennesøy legekontor

Seljebakken 4 4150 Rennesøy

Siste vurderinger av behandlere ved Rennesøy legekontor

Dyktig lege som bryr seg!

Lege: Lise Heidi Vaaland Dybdahl Skrevet

En omsorgsfull, trygg og empatisk lege. Som er både klok og kunnskapsrik. Hun tar seg god tid og henviser enkelt om det er behov for det.

Involvert, oppmerksom, samarbeidsvillig

Lege: Trygve Gil Bjordal Skrevet

En veldig god lege, oppmerksom på detaljer, samarbeidsvillig og tålmodig. Fordi jeg ikke snakker norsk eller engelsk veldig bra, hadde han tålmodighet til å lytte til meg, han brukte et oversettelsesprogram for meg når det var nødvendig. Han gjorde også en grundig etterforskning og fant ut problemene mine.
Jeg anbefaler det med tillit!

Trygg og står på

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Beste fastlegen vi noen gang har hatt 🤩. Blir alltid hørt, tar seg god tid å passer på at jeg får alt av tester og oppfølging. Både av meg og barna ☺️ Anbefales på det sterkeste ☺️
Legekontoret er også supert 🤩 alltid møtt med smil og forståelse ☺️

Verdens beste fastlege

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Kjersti er en utrolig imøtekommende, trygg og hyggelig lege. Jeg sliter ganske mye med legeskrekk og engster meg lett, men jeg følte meg alltid veldig trygg på kontoret hennes og ble alltid tatt på alvor. Hun tar seg god tid til deg, og hjelper deg med det du kom for. Måtte med tungt hjerte jeg bytte fastlege pga flytting til ny by. Heldig dere som skal ha henne som fastlege!

Best fastlegen ever.

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Fantastisk flink og behagelig lege. Hun lytter og fremstår som svært dyktig og rutinert. Veldig jordnær, forståelsesfull og ikke minst serviceinnstilt. En slapper av fra første sekund og føler seg veldig i varetatt. Kan anbefales på det varmeste