Tjelta Legesenter

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta

Siste vurderinger av behandlere ved Tjelta Legesenter

Verdens beste fastlege

Lege: Jan Rune Aunan Skrevet

Jeg har hatt 5 fastleger i løpet av mitt liv og fikk tilfeldigvis Jan Rune Aunan da min forrige, Geir Berg, sluttet. Jeg var fornøyd med Berg også, men Aunan er den tryggeste, beste og mest kunnskapsrike fastlegen jeg har hatt. Jeg kan ikke få anbefalt ham nok og håper han forblir min fastlege i mange år til.

Grei og meget hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Jan Rune Aunan Skrevet

Meget hyggelig og dyktig lege som tar pasienten på alvor.
Forklarer på en fin måte hva som er eventuelt galt og informerer på nett til meg hva som han mener er rett å gjøre i min situasjon.
Føler trygghet ved legebesøk på Tjelta Legesenter

Ikke fornøyd!

Lege: Jan Rune Aunan Skrevet

Hyggelig kar og flink men Jeg har tidligere hatt leger som tar meg mer seriøst og ser meg. Men med Aunan så føler jeg at jeg må jobbe meg mer frem til å få den behandlingen jeg trenger. Jeg har begynt å unngå å bestille lege time da jeg ikke føler det kommer til å gi meg noe stort utbytte.

Fantastisk lege!

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Tar deg alltid seriøst og har mye kunnskap og veiledning!Haas gjør alltid det beste for pasienten!Stoler 100 prosent på Haas.Fantastiske mennesker som jobber som sykepleier og diverse.

Empatisk og dyktig

Lege: Elizabeth Siren Bjerga Førland Skrevet

Gir alltid inntrykk av å ha god tid til å lytte til den enkelte enten det er barn eller voksne. Er rask på tilbakemeldinger av prøvesvar til alle døgnetstider på pasientsky. Følger opp tråder som blir startet, punktlig og systematisk i måten hun går frempå. Vi er veldig fornøyd med henne hele familien.