Christoph Frank Haas

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta
Tlf: 51 71 51 51 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christoph Frank Haas er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Christoph Frank Haas

Meget proffesjonell og god lege

Han er flink til å lytte, og bryr seg virkelig om meg som menneske. Dette mener jeg er hans store styrke, og flere leger mangler dette fullstendig.

Dyktig

Dr. Haas er gjennomført det en ønsker hos en fastlege. Han er mottakelig for å la pasienter teste ut ny (ukjent medisin for ham) dersom du har undersøkt selv. Han tar så en kjapp vurdering.
Han følger opp på en fantastisk måte.
Humor har han også. Jeg fikk et bilde av en kake med tekst på sendt fra ham. Hehe
Er klar på det han kan, sender kjapt til spesialist om ikke.
Jeg føler meg heldig som har Dr. Haas.

Dyktig, menneskelig og hyggelig

Dr Haas er tvers igjennom en superhyggelig lege som alltid tar seg tid og alltid har en morsom kommentar på lur. Veldig serviceminded, stiller opp og ivaretar pasienten på en god og profesjonell måte!

Kan ikke få bedre lege

Blir nesten frisk bare av å møte Haas. Han er meget hyggelig og imøtekommende, tydelig og profesjonell. Her brukes tiden til å se dine behov.

Legen som ser deg.

Alle leger er mer eller mindre flinke leger men det som gjør at Haas skiller seg ut er at han ser deg, har tid til deg og hører på deg og forklarer hvorfor han gjør hva, hva han tenker og sender deg til videre undersøkeler. Du føler deg ivaretatt. Han tar deg seriøst, deler av sin kunnskap, har glimt i øyet og god humor. Han ringer til og med for å gi deg tilbakemelding på prøvesvar, han følger deg opp. Jeg tror at det er et godt sosialt og faglig miljø på legesenteret og at de alle er dyktige og de snakker med hverndre dersom de lurer på noe. Det har hendt at Haas har fått inn en av de andre legene for å høre hans vurdering også.

Kjempedyktig!!

Lege som virkelig tar deg på alvor og lytter, han engasjerer seg og har ved flere anledninger ringt opp etter stengetid for å følge opp. Han er dyktig og får ting gjort. Kan han det ikke utføre oppdraget selv, henviser han kjapt videre. Han lytter og fører samtale med deg med på en utrolig flott måte. Han tar inn akutt om han er fastlegen din, og sender deg evt videre på null minutt.Sekretærene gjør en fantastisk jobb og smiler og kjenner deg igjen. Forklarer og er positive tilaarbeidet sitt. MAGISK Å HA LEGESENTER LOKALT;-)

Fantastisk!

Verdens beste lege, tar deg på alvor, har god tid og følger opp. Ringer deg gjerne sent på ettermiddagen før å høre hvordan det går/svar på prøver. Det hender ikke hos andre leger, de tar kontakt per brev. Svært behagelig å prate med. Sender deg kjapt til spesialist dersom han ikke kan hjelpe. Betryggende å ha en slik solid og flink lege både for store og små!

Legen min er den beste jeg noen gang har hatt. Han tar mine sykdommer alvorlig, og sender meg videre om han ikke har svaret selv. Han lytter til meg og ser på meg når han snakker. Har alltid god tid.