Tjelta Legesenter

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta

Siste vurderinger av behandlere ved Tjelta Legesenter

Kjempedyktig!!

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Lege som virkelig tar deg på alvor og lytter, han engasjerer seg og har ved flere anledninger ringt opp etter stengetid for å følge opp. Han er dyktig og får ting gjort. Kan han det ikke utføre oppdraget selv, henviser han kjapt videre. Han lytter og fører samtale med deg med på en utrolig flott måte. Han tar inn akutt om han er fastlegen din, og sender deg evt videre på null minutt.Sekretærene gjør en fantastisk jobb og smiler og kjenner deg igjen. Forklarer og er positive tilaarbeidet sitt. MAGISK Å HA LEGESENTER LOKALT;-)

Fantastisk!

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Verdens beste lege, tar deg på alvor, har god tid og følger opp. Ringer deg gjerne sent på ettermiddagen før å høre hvordan det går/svar på prøver. Det hender ikke hos andre leger, de tar kontakt per brev. Svært behagelig å prate med. Sender deg kjapt til spesialist dersom han ikke kan hjelpe. Betryggende å ha en slik solid og flink lege både for store og små!

Fantastisk lege

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Legen min er den beste jeg noen gang har hatt. Han tar mine sykdommer alvorlig, og sender meg videre om han ikke har svaret selv. Han lytter til meg og ser på meg når han snakker. Har alltid god tid.