Ganddal legesenter

Olabakken 5 4322 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Ganddal legesenter

Vekker tillit

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Meget flink å behandle folk er flink í det sem er hans oppgaver vekker tillit og tar grep nor situasjoner krever det.

Oppmerksom, trygg og imøtekommende

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Han tar seg god tid. Flink lytter. Tar pasienten på alvor og er omsorgsfull. Henviser videre når det trengs. Meget fornøyd med denne kjekke legen som også er humoristisk, motiverende og forståelsesfull

Lat og vanskelig

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Jeg opplevde at han ikke tok meg seriøst. Ville ikke ta nye kontrollprøver som jeg skal ta hver mnd, for forrige resultat var fine. Utrolig vanskelig å snakke med. Kan bare komme med maks 2 ting. Må komme flere ganger om man vil ta flere prøver eller snakke om andre ting selvom du har en del tid igjen av timen. Hører ikke på meg. Han stresser med å få meg ut. Virker som han utnytter makten for å tjene mest mulig penger, enn å ta seg tid til pasienter. Har byttet fastlege da jeg ikke klarte mer.

Ekstrem lat og arrogant lege

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Hann lytter ikke på deg og virke uinteressert hva du har og si, hann har ikke lyst å fornye e resepter før du har vert inne hos hann for å si hei og ut igjen, så hann kan tjene mer peng virke ut som. Kommer til å bytte lege.
Jeg sterk anbefaler dere å bytte og

Forutinntatt og arrogant

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Jeg er sjokkert over denne unge mannen. Setter seg tilbake i stolen og hever på skuldrene istedenfor å prøve å lese seg opp på symptomer. På andre timen ble jeg spurt om helseproblemene kunne være psykiske, noe som oppleves veldig nedlatende. Jeg fikk rett og slett inntrykk av at han ikke synes noe særlig om meg. Nektet også å sende en hastehenvisning til tross for stort vekttap på kort tid.