Storhaug Legesenter DA

Telefonnummer400 01 408400 01 4 ...
Klubbgata 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Storhaug Legesenter DA

Trygg og vennelig fastlege

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Jeg føler meg priviligert å ha Harald som fastlege. Han er der for meg, han bryr seg genuint om sine pasienter. Jeg er veldig glad jeg har en fastlege (som ikke alle har) som Harald.

Trygg, lytter tar seg tid, kunnskaprik

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Føler meg både sett og hørt. Prøver å hjelpe sine pasienter. Har full tillit til henne som lege henviser deg videre visst det trengs

Uprofesjonel oppførsel

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Sa direkte til meg som pasient at alle som er uføre har noe galt med psyken sin.
Brukte uprofesjonelle og stygge ord om pasienten i møte med Nav, som er gjengitt skriftlig. Bastant og lite menneskelig innsikt i pasientene sine.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Jeg vil beskrive min fastlege som en meget engasjert, omsorgsfull, lyttende og tilgjengelig lege. Opplever Marit som fornuftig i sine vurderinger, og er nøye. Har alltid et smil på lur, og er meget høflig. Liker også at hun tar tid til å forklare og dele sine tanker under konsultasjonene. Oppfølgingen vil jeg også si er en positiv opplevelse. Terningkast: 6

Stavanger beste fastlege

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Veldig lyttende lege og vil all det beste for sine pasienter,gruer meg til han pensjonerer seg,bare positivt å si om han.