Dr. Harfats Legekontor

Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Harfats Legekontor

Bruker lang tid

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Flink lege, men er veldig høylytt.
Bruker lang tid, ved at hun prater om alt annet enn det en kommer dit for.
Må belage seg på å sette av minst 2 timer hos henne.

Varm och kunnig

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Vi har dr Harfat som läkare för hela familjen, det är ett självklart val då hon är empatisk och duktig. Jag har alltid känt mig väl mottagen och oavsett situation, så har jag varit på bättre humör när jag går därifrån än när jag kom dit. Jag anbefaler henne på det varmaste!

Kjempe flink lege å har fine åpningstider å tar godt vare på pasientene

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun tar godt vare på pasientene å er flink med oppfølging å vis det er noe så finner hun det og åpningstidene er supre lett å kommunisere med så dette er å anbefale på det sterkeste

Dyktig og samvittighetsfull

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Takket være hennes spontane reaksjon på mitt ønske om resept på en medisin jeg fikk av en annen lege, unngikk jeg sannsynligvis å få langvarige komplikasjoner med kols og kreftbehandling. Det at jeg liker denne legen er at hun har en medmenneskelighet som er sjelden blant mennesker idag. Jeg opplever henne som en hønemor som passer på kyllingene sine. Og så har hun en sekretær som er på lik linje med henne. Jeg kan absolutt anbefale dette legekontoret.

Vær så snill styr unna..

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen lytter ikke, bryr seg ikke og er ikke i stand til å føre en pedagogisk samtale med sine pasienter.

Denne legen er ikke særlig hyggelig. Hun blir sint om du har egne meninger om sykdommen din og overkjører istedenfor å lytte. Hun er også veldig rask til å få deg til å føle deg tom og trist når du går ut igjen.

Jeg følte meg rett og slett ikke tatt på alvor i det hele tatt, og kan si at hun nærmest var frekk og ufin mot meg da jeg la ut om problemet mitt på en ordentlig og seriøs måte.

DENNE LEGEN HAR STORE VANSKLIGHETER MED SPRÅKET, så man havner ofte i diskusjon fordi hun ikke skjønner og ikke er i stand til å la pasienten snakke. Hun skal ha det siste ordet og hadde overhodet ingen respekt for meg men var veldig nedlatende.

Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som helst! Jeg føler meg ekstremt krenket etter å ha vært hos hun og jeg ønsker ingen er lignende opplevelse.