Psykolog Tove Kjersti Kjølseth

Telefonnummer915 35 959915 35 9 ...
Gjerdrums vei 19 0484 Oslo

Siste vurderinger av Psykolog Tove Kjersti Kjølseth

Uengasjert

Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Jeg gikk til henne en god stund. Fikk svært liten hjelp. Hun virket uinteressert og lei, både i ord og kroppsspråk. Og i tillegg knapp, formell og kjølig. For at en behandling skal ha noe for seg så må man føle seg sett og ivaretatt som klient, gjerne med noe innlevelse og omsorg i kontakten. Det var det svært lite av her.

Nydelig

Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Tove hjalp meg igjennom den tøffeste tiden i mitt liv. Jeg har forsøkt flere, men hun er uten tvil den som greide å hjelpe meg. Men husk at psykolog er som sko. Det må passe. Men hun er utrolig dyktig i jobben sin. Jeg fikk anbefalt medisiner og god oppfølging og terapi. Kan anbefales på det sterkeste.

Ikke hjelp å få.

Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Jeg gikk til Tove Kjersti Kjølseth over en et-års periode. Jeg opplevde å ikke få noen hjelp her. Hun rådet meg til å gå på folkehøgskole et år. Det å gå på folkehøgskole viste seg ikke å være noe for meg. Jeg slet med vrangforestillinger og psykoser, men fikk ikke noe medisiner eller antipsykotika mot dette. I tillegg hadde jeg problemer med økonomien, noe som hun heller ikke hjalp meg med. I det hele tatt veldig skuffet over 'hjelpen' hos denne psykologen.