Aksdal legesenter

Aksdalsvegen 165 5570 Aksdal

Siste vurderinger av behandlere ved Aksdal legesenter

Trygg, sikker og imøtekommen

Lege: Rolf Martin Strand Skrevet

Definitivt den eneste legen på Haugalandet jeg stoler på! Han er ikke redd for å sende meg videre til privatspesialister, han har råd å veiledning om det meste, er han usikker dobbelsjekker han med sykehus/spesialist. Han er forståelsesfull og imøtekommende. Kommer ikke til å bytte fastlege uansett hvor jeg flytter!

Meget dyktig lege!

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn er en meget dyktig lege. Er så heldig å ha hatt henne som fastlege siden 2012. Hun lytter, er imøtekommende og vil virkelig genuint hjelpe en. Man merker at hun bryr seg om deg som pasient, og ser deg som medmenneske. Hun lytter og ser på en når en forteller. Det er store pluss, for man føle seg trygg og ivaretatt. Jeg går alltid ut fra Linns kontor med tårer i øynene og en enorm takknemlighet. Hun fortjener både ros og roser for jobben hun gjør! Sånne som henne vokser ikke på trær.

Lite imøtekommende

Lege: Tina Sparchholz Skrevet

Streng og lite samarbeidsvillig på "usynlige" sykdommer. Føler en ikke blir hørt, eller tatt seriøst.

Faglig dyktig - medmenneske

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn er faglig dyktig og er et medmenneske med høy sosial kompetanse . Hun har hjulpet meg der andre leger / sykehus har sviktet. Hun skriver bra henvisninger videre slik at en blir tatt seriøst . Ikke rart ventelisten er lang . Har gått til en del leger pga utfordrende helse situasjon. Linn er klar den mest dyktige og lyttende lege jeg har kommet til. Det at hun har sosial kompetanse og ikke er nerd er et stort pluss i tillegg til å være faglig dyktig!! De legene vokser ikke på trær .

Lang ventetid men utrolig effektiv

Lege: Tina Sparchholz Skrevet

Når en først får time og kommer inn er hun utrolig effektiv. Tina er den første legen jeg føler tar alle problemer, store og små, på alvor. Forklarer også grundig om det er noe jeg ikke forstår. Hun fant også ut at jeg hadde astma etter over 30 år på denne jord.