Linn Hatteland

Aksdalsveien 165 5570 Aksdal
Linn Hatteland er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Linn Hatteland

Håper hun aldri slutter!

Har aldri hatt en bedre lege enn Linn. Hun hører på deg, er intressert i å hjelpe og setter seg virkelig inn i en pasients problemer. Det merker man med en gang! Bare små ting som at hun kaller en opp med fornavn, gjør at man får ett nært forhold til henne. Håper virkelig ikke at hun slutter eller at jeg må bytte fastlege.

Endelig en lege som høre på pasienten!

Beste legen eg har hatt noen sinne!! Heilt fantastisk! Tar seg tid til å høre på pasienten, man får snakke seg ferdig og bruke tid dersom en trenger d. Undersøker alt som ho e usikker på! Og oppsøker andre leger dersom ho e usikker på ka ho skal gjør, eller ka som e gale me pasienten. Husker pasienten fra gang til gang, og e orientert. Har pasienten info om en diagnose me seg, takker ho for d, og leser d faktisk! Synd ho har vikar..... Og som gjør at eg må takke for meg for denne gang. Men krysser fingrer og bein for at eg får ho tilbake seinare!!! 😃😃😃😃

hjelpsom å god lege

Beste fastlege jeg har brukt. Tar deg på alvor og er kjempe flink

Dyktig!

Svært fornøyd! Tar seg god tid. Imøtekommende!! Kort ventetid og bra kontorlokaler!

lett å snakke med, flink lege

beste legen jeg har hatt!
veldig lett å snakke med, tar seg tid til deg og er flink til å finne løsninger som passer deg :)