Linn Hatteland

Aksdal Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Aksdal Legesenter Telefonnummer52 75 88 8852 75 88 ...
Aksdalsveien 165 5570 Aksdal
Linn Hatteland er en av 10 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Linn Hatteland

strålende lege

Linn Hatteland er en fantastisk lege. Har aldri hatt bedre lege enn henne.. Hu er faglig dyktig, tar seg tid, og hu tar deg seriøst. Enormt fornøyd med henne og håper hun vil være på aksdal legesenter for meg og barna mine i evig tid :) Og at folk kan gi dårlige tilbakemeldinger på Yngve Johansen forstår jeg ikke. Han er en dyktig lege og bruker han når Linn Ikke er tilstede. Han er min favoritt nummer to. Men ingen slår Linn Hatteland

Fantastiske lege

Linn er en bra lege, hun lytter til deg og setter seg inn i din helsesituasjon bra. Hun har forståelse for deg og jeg føler meg både sett og forstått.

Linn er dyktig. Hun sender deg videre om det skulle være behov for det. Hun er flink til å lytte og jeg mener at hun har god tid.

Jeg har heller ikke noe problem med å få time hos henne. Hun er sjelden mer forsinka enn ca. 15 min.

Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

Imøtekommende og løsningsorientert

Denne legen hører meg, gir meg gode råd og tar min helsetilstand på alvor. Hun sender meg videre til undersøkelser og utredninger for å finne årsaken når jeg føler meg dårlig. Takket være henne fikk jeg endelig hjelp med mine helseutfordringer. Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

var flinkere å lytte før, nå blir jeg avbrutt

hun var svært flink å lytte før, men nå er det blitt sån at jeg er ikke så viktig å bli hørt oå mer, for hun hører mer på pleieren min som følger meg. når jeg spør eller sier noe, har hun ikke tid å høre på meg serlig mye, fordi hun spør heller pleieren min om meg og at jeg må gå masse tur, når jeg nevner de vonde musklene mine og om magen min. hun er ikke spessialist i allmennmedisin, så det er kanskje derfor legetimene der hos henne bare er på 10 minutter.

Hun lytter!

Linn er en av de leger som lytter og som tar deg på alvor. Hun er forståelsesfull, medmenneskelig og hun gir av seg selv. Er sååå takknemlig for at jeg fant henne ❤️